Josse<3 Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Hva synes dere er best mellom en jente og gutte hamster ? Hva ambefaler dere og hvorfor..?? Ingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Jente, hannene lukter mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 12. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Takk får svaret..<3 Noen flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Har bare hatt hanner, helt fint det. Har lest at det ikke er noen forskjell på kjønnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Jeg mener det kommer helt ann på hamstern. Jeg har både hatt gutter og jenter og synes ingen av delene lukter. jeg har alltid funnet de som er roligst, og snillest. uten å tenke på kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar