Ella8pv Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Hei alle Jeg har sost litt rundt på forumet uten å tenke på presentere meg, men nå skal jeg somle meg til det. Ella heter jeg og holder til i trøndelagen. Jeg har to katter, en devon rex og en huspus, og har tidligere holdt på en del med katter. Min lidenskap for dyr slutter ikke der, og jeg skal nå, etter altfor mange år med ønsker og tanker om det, til slutt få meg hund! Jeg meldte meg inn på forumet her for å lære litt mer om de forskjellige rasene og for å tilegne meg like mye kunnskap som jeg selv har om katter. Jeg håper dette er et ålreit, kunnskapsrikt forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Hei, og velkommen til forumet! Jeg håper du vil trives her, og får mye nytte og kunnskap av å være her Har du bestemt deg for rase enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ella8pv Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Nei ikke enda, jeg må bruke tid på å sette meg inn i mange raser så dette kommer til å ta litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Det er ikke dumt å ta tiden til hjelp, og finne rasen som er riktig for deg, nei Skulle du lure på noe om noen av forumets funksjoner el.l., er det bare å spørre meg eller en av de andre moderatorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Landy Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Hei og velkommen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Velkommen hertil Håber at du kommer til at trives her, bare spørg løs hvis der er noget du er interesseret i at finde ud af, altid masser af flinke folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Hei og velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Heisann heisann=) Jeg sier bare Whippet, Whippet, WHippet!! hehe.. Neida! Ser du heller litt mot Boxer, De er også utrolig fine! Hvis ikke det Blir AB på meg som neste hund, så blir det nok Boxer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Velkommen i gjengen!! Håper du vil trives her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Heihei og velkommen hit! Håper du trives og finner spennende og lærerike diskusjoner her. Og er det noe du lurer på er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar