carFun Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Så begynte det noe i natt da, og det var ikke mulig for far å få sove Så tok en kikk på/i ørene, ser ut som det noe veske/blodlignede inni høyre øre,hun vil heller ikke at jeg skal kikke/rense/ta så mye der... Har også hode på skakke... Er ei drevertispe på 1år. Siden klokken er som den er,så har jeg ikke ringt vetrinær, men kanskje det er noen her som tror eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Huff da... Hørtes ikke noe særlig ut. Lykke til hos veterinæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Nå har du vel sikkert funnet ut av det. Men høres ut som ei sprukket trommehinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Det høres ut som mellomørebetennelse. Hvis du tar nedi der med en (ren) finger, blir den litt fuktig. Hvis du lukter nedi der, er det en litt stram, søt, "syk" lukt. Det at det ser litt blodig ut, kan være fordi hunden har klødd seg og dermed irritert noen av de små blodkarene i øret. Man må til veterinær for å få diagnose og behandling. Hvis du utsetter det, blir det bare værre. Behandlingen er enkel. Du skal dryppe en guffe i øret to ganger daglig i ti dager. Lar du det gå for lenge, må du til med antibiotikakur og det vil man helst unngå! Lykke til. Kanskje jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Enten mellomørebetennelse som Ida sier, eventuelt en "enkel" ørebetennelse eller infeksjon. Ta en tur for veterinæren, det er ubehagelig for hunden å ha problemer med ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carFun Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Da har jeg vært hos dyrlegen, konklusjonen ble at det var en liten innfeksjon i høyre øre "bare", så det skulle vist gå ganske kjapt over igjen Bare putte i a noen tabeletter og sprute noe gugge i øra ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar