Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil gjerne få en rotte<3


Josse<3

Recommended Posts

Bare husk på å ikke bruke flis i buret :P

Mange som gjør det i begynnelsen, men er ikke bra for luftveissystemet hos rotter..

Men lykke til ;) Rotter er nydelige dyr, har selv 9 stk! :P

Slenger også med link til ei nyttig side om du ikke har den allerede :P

www.tamrotter.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hunner eller hanner du har? Jeg har selv 3 jenter og en kastrert gutt som bor sammen. :whistle: Dine var kjempesøte, jeg hadde huskyfargede før, nå har jeg bare mer 'kjedelige' farger, svart og hvit, brun og hvit, helt svart og helt brun. :)

Vet du at de kommer til å bli lysere og lysere med alderen? Hvis du er heldig(etter min mening, jeg syns det er så pent) så blir de helt hvite tilslutt, med svarte/ruby øyne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Takk , for svar.. :) men Jeg har foreslått det , men på på rommet mitt blir de utsatt får trekk og sollys. og jeg har hørt at det ikke er bra får dem.. og MOren min sier hvis jeg får meg rotte så kommer hun ikke og få noen venner på besøk mer.. fordi alle syntes rotter er skikkelig ekkle...

Men de trenger jo ikke vite at det er en rotte i huset..:D men hun har også sakt at hun ikke kommer til og holde den , selv om jeg kommer til og klare og få hun til og ville det.. men problemet er at jeg har skilte foreldre og hvis jeg skal på ferie med faren min er det litt dumt at den er med mamma får den må være ute minst 1 time om dagen , og det klarer jo ikke mamma hvis hun ikke vil holde den heller...

men jeg kunne jo kanskje tatt den med.. selv om pappa ikke ville blitt så glad .. men men..

Har du en gnager eller noe sånt ?

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

"svigermor" er ikke glad i rottene til samb. og meg. Men vi har sakt at når hun kommer på besøk så tar di de på et sted hvor hun slipper å tenke så mye på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...