Marianne Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Kjenner jeg blir litt rabiat av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 For en behandling av hundene..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 syke syke, onde, slemme, fæle folk <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Forferdelig å behandle hunder på en slik måte der,de har null respekt for dyr. Kina er et forferdelig land når det gjelder behandling av dyr.Kjenner jeg blie mektig provosert og dårlig av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 At det er mulig! Blir meget provosert när jeg ser at folk ikke kan behandle dyra skikkelig! Hvor har disse menneskene lagt hjertene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Dessverre er ikke synet på hunden det samme i alle verdensdeler... Det eksisterer jo faktisk en problematikk når det kommer til antallet løshunder i Kinas gater. Det som er synd er måten myndighetene takler problemet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar