Gå til innhold
Hundesonen.no

Marsvin og blodig urin


Sverami

Recommended Posts

Hei hei

Jeg har to marsvinbrødre som tusler rundt i samme bur.

I dag så oppdaget jeg plutselig en blodig urindam på en pappose de har brukt som leke...Og det var ikke bare rosa, men mørkerødt :ahappy:

De fikk middsprøyte i går, torsdag 3 Juli, kan dette ha en sammenheng?

Noen som vet hva dette kan være?

Alle svar og innlegg blir mottat med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring vetrinær og hør.Mulig reaksjon på middsprøyta eller urinveis infeksjon som nå viser seg-men ta kontakt med vet,umulig å si sikkert hva det kan være. Ta med begge to i tilfelle det er smittsomt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte veterinærvakt på Fredag og han var ikke særlig hjelpsom. Sa at av og til så kunne tisset demmers være litt oransje, men det her var jo blod :S

Det har gått over nå og han drikker og koser med broren sin...har prøvd å kjent etter stein i urinrøret, men ingenting å kjenne. Merkelige saker...skal ringe veterinæren igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest LeenaM

kaninene mine har tisset rødt noen ganger. mamma har lest at de kan gjøre det fordi de får løvetann, men dette har skjedd på vinteren også.. jeg tror ikke det er noe farlig med de, så det er jo ikke sikkert det er noe farlig for marsvinet ditt heller. nå er jo ikke kanin det samme som marsvin, jeg vet det, men det kan jo være det samme. høres likt ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...