Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som er intressert i en fast tur/sosial ordning? En fast dag eller noe:)


Anita & lauritz

Recommended Posts

Jeg har en dalmatiner på snart 5 mnd som gjerne vil ha nye kompiser:) og noen å gå tur med.

Han er veldig snill med andre hunder, og mye sosialiert, så det er ikke noe tullevalp som hopper på alt og alle uten noe slags språk, hehe...

Hadde vært veldig koslig om man kunne ha noe fast, med turer o.l

Jeg er forøvrig 20 år og bosatt på heimdalssida av byen

hyl ut om noen er intresserte og syns det hadde vært morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Venter på dalmisvalp vi får om litt over en uke. Bor på heimdalsiden også ^^. Nå skal vi jo ikke gå turer med den med det første, men etterhvert blir det mange turer i skog og mark. Ville bare informere om at du ikke er alene med dalmis i området ^^.

Fint initiativ Tone S, men litt uoversiktlig med gjestebok som påmelding og i iframe. Jeg kunne godt lagt til trondheimstreff påmelding i egen del på forumet mitt. (eller at du har ordnet noe slik på siden kanskje?) Bare et forslag. (Kan forøvrig se forumet via sigg og integrert i siden, eller rent forum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med dalmatiner må også slenge dere med på Dalmatinerklubbens ukentlige treff. Hver tirsdag er det enten tur eller trening - altså at vi har felles tur annenhver uke og felles trening annenhver uke.

Detaljert aktivitetsplan finnes HER

Veldig trivelige folk, men det er alt for få i forhold til antall dalmiser i byen. Ambisjonsnivået spenner fra de med konkurranseambisjoner til de som bare ønsker sosialisering og skitprat for to- og firbeinte. Ikke noe å være redd for i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Fint initiativ Tone S, men litt uoversiktlig med gjestebok som påmelding og i iframe. Jeg kunne godt lagt til trondheimstreff påmelding i egen del på forumet mitt. (eller at du har ordnet noe slik på siden kanskje?) Bare et forslag. (Kan forøvrig se forumet via sigg og integrert i siden, eller rent forum)

Det er nok ikke jeg som har tatt initiativet til disse treffene, eller som har laget siden. :icon_confused:

Men du kan sikkert sende en mail eller noe til hun som eier siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...