Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten rar klump.


Recommended Posts

Vi går over hele kroppen til Maja for å sjekke at hun ikke har flått osv.

Vi har da funnet en liten kviselignende klump på halsen. Når vi tar bort hårene, er det ikke noe utenpå kroppen, men inni. Klumpen er også lyseblå :)

Hun liker ikke at vi tar på den, og spreller. Hun hyler ikke, men viser ganske godt at det er ubehagelig...

Noen som vet noe om dette? Kan det være en flått eller noe som er inni huden? :)

Bør vi ta henne med til dyrlegen?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tenkte pä en fettklump, men det höres ikke ut som det...

Hva med en liten bloddannelse? Vet at pappa har det (höres jo ikke digg ut men..) det er iallefall en liten blä klump, som ikke er veldig behagelig at blir tatt pä, men det er heller ikke farlig, om den ikke vokser :rolleyes:

Annet ville jeg tenkt pä et stikk, muligens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det iallefall ikke er falig hos pappa, og denne har han hatt i maaaange är.. Sälenge den ikke vokser, sä ville jeg absolutt ikke tro det er noe farlig, og ville latt det väre. Se det ann litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette høres jo ut som det er en ansamling med blodårer. Datteren min har faktisk en slik tumor på skulderen sin og har hatt det fra hun var spedbarn. Ikke noe farlig hos henne iaf, og tviler på om det er farlig på hunden din. Hvis det er det samme, så er grunnen til blåfargen at det har kommet en "dult" som har forårsaket blødning, som et vanlig blåmerke.

MEN, grunnen til at hun vegrer at dere tar på henne er nok gjerne fordi den er litt øm. Dette skjer på tøtto også.

Når dette er sagt, så ville jeg vel gjerne ha vist den til dyrlege ved neste besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...