Lilleulv Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hei! Jeg har så lyst til å stille ut nemi. Lurer på orkdal 12.november. Men det som er saken er at jeg klipte henne ned i mai i år... jeg tipper hun har ca 3-4 cm lang pels nå, og vil selvfølgelig få enda lenger innen utstillingen. Vi kan jo få feil på pels om vi ikke stiller med riktig pels og klipp når det gjelder portugisisk... må jeg vente til neste år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hvis du spør oppdretter så vet hun det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 20. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hvis du spør oppdretter så vet hun det nok Ja, hun sa neste sommer... URK!! synes det hørtes veldig lenge ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Ja, hun sa neste sommer... URK!! synes det hørtes veldig lenge ut... En ser jo hvor lang en portis pels er og hvis hunden din sen pels er 3-4 cm så er det veldig kort i forhold til det de skal ha. Så jeg ville nok ventet..Du skulle nesten tenkt på utstilling FØR du klippet henne ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 20. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 En ser jo hvor lang en portis pels er og hvis hunden din sen pels er 3-4 cm så er det veldig kort i forhold til det de skal ha. Så jeg ville nok ventet..Du skulle nesten tenkt på utstilling FØR du klippet henne ned Jepp, men hun skulle ikke bli så kort skjønner du. ble ca 2-3 cm kortere enn jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 off, jeg har også klippet ene hunden min helt ned, angrer!!! Men heldigvis kommer det jo ut igjen, en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Jepp, men hun skulle ikke bli så kort skjønner du. ble ca 2-3 cm kortere enn jeg mente huffda...du får trøste deg med at pels vokser ut igjen selv om det tar litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Therese, tar det så lang tid?? :-o Du kunne jo prøvd å stille henne når pelsen har begynt å henge da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Zira har nå sånn ca i 15 cm lang pels. Jeg ville nok hvertfall hatt 10 cm på Nemi før jeg stilte henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Zira har nå sånn ca i 15 cm lang pels. Jeg ville nok hvertfall hatt 10 cm på Nemi før jeg stilte henne... holy... urk, hun har vel ikke 4 cm en gang min jaja vi ses i 2006 sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 holy... urk, hun har vel ikke 4 cm en gang min jaja vi ses i 2006 sier jeg bare... Huff da.. Men det er jo ikke så lenge til jeg skal prøve å stille Chessea da Kan ikke dere være med som duskedamer så lenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Ja Nemi og Therese med sånn korte skjørt og dusker. haha. Men da har dere noe å glede dere til hvertfall.. Og masse tid til å trene før dere skal stille.. tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 23. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 YAY! det kan jeg jo. nå skal vi snart barbere rompa igjen, vente til det er en halv cm lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Så artig hihi. Jeg skal barbere Zira denne uka jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Oi, barberer I dem selv? ... For nogle dygtige hundefrisører vi har herinde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Hehe. det er en vedig lett klipp da Man trenger bare ha et skjær, og feier over. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Wow! Synes nu stadig det høres ut som en præstation jeg ikke ville klare til UG... mig og sakse er ikke bedste venner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Saks er ille ja, men barbermaskin er null problem. ( jeg skal ikke i at mitt resultat er perfekt, men det holder mål for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Uh ha Barbermaskine ja... det høres stadig lige lovlig svært ud... men en kan sef tage gaaanske så lidt af gangen, så hunden ikke pludselig bliver kronraget... eller rumperaget hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Hehe Silje later som hun syns det er lett Neida. Jeg tror nok jeg kommer til å ha noen problemer med å få klipt pent. Men det er vel bare treningen som gjør mester. Silje, du har jo kommet deg en del siden du klippet henne med saks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Det er lett å få det sånn som jeg har det ja, men om det er tilfredstillende for andre er jo en annnen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar