SoppenCamilla Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Dette er et unødvendig svar. Måtte være en celle og molekylærnerd som hadde en slik webadresse. arabidopsisthaliana.com. Arabidopsis thaliana, også kalt vårskrinneblom, er en av de få planeten hvor forskerne har kartlagt artens genom. Nå fikk jeg lyst på jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Dette er et unødvendig svar. Måtte være en celle og molekylærnerd som hadde en slik webadresse. arabidopsisthaliana.com. Arabidopsis thaliana, også kalt vårskrinneblom, er en av de få planeten hvor forskerne har kartlagt artens genom. Nå fikk jeg lyst på jordbær. Hahahah, du er litt nerd du og da, som vet det der. Jeg har spist masse jordbær i dag, så jeg har ikke lyst på lenger. Jordbær er nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jeg har en jordbæråker rett nedafor huset mitt, så etterpå skal jeg å pelsen på jordbærslang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jeg fikk jordbær av de gamle damene på jobben i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jeg elsker jordbær med (H-)melk og sukker, men kan ikke spise det pga allergi og det er skikkelig urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Jordbær, melk, fløte og sukker! Det siste jeg spiste før jeg la meg i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Markjordbær og jordbær og molte og blåbær ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Jeg elsker jordbær med (H-)melk og sukker, men kan ikke spise det pga allergi og det er skikkelig urettferdig! Du må skrive i furtetråden da. For det der er skikkelig urettferdig!! Lurer på om jeg skal stoppe og kjøpe jordbær i Drøbak senere. Der kommer de rett fra åkeren. Og er kjempesøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Skikkelig OT her, men sommerens greie her i heimen er surra mango, ananas og bittelitt banan. (Også kalt smoothie.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Jeg spiser ca 2 kurver med jordbær hver dag... Moren min mener at man skal spise så mye jordbær at man er lei av de innen sessongen er over. Jeg er på god vei til å bli lei. Stor kjøkkenhage med jordbær hjemme, + at moren min kjøper noen kasser i uka, ja da begynner å å hjelpe. Nå er klokka litt over 12. Idag har jeg spist: brødskive med jordbær og sukker på, is med jordbær, og etter middag skal vi har jordbær krem (anbefales! Miks frosne jordbær med fløte og sukker i en smoothe (?)maskin!) og ellers ligger jeg ute og soler meg og spiser jordbær... Mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Jeg spiser ca 2 kurver med jordbær hver dag... Moren min mener at man skal spise så mye jordbær at man er lei av de innen sessongen er over. Jeg er på god vei til å bli lei. Stor kjøkkenhage med jordbær hjemme, + at moren min kjøper noen kasser i uka, ja da begynner å å hjelpe. Nå er klokka litt over 12. Idag har jeg spist: brødskive med jordbær og sukker på, is med jordbær, og etter middag skal vi har jordbær krem (anbefales! Miks frosne jordbær med fløte og sukker i en smoothe (?)maskin!) og ellers ligger jeg ute og soler meg og spiser jordbær... Mmmm! Blender, Maren, blender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade! Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi! NYYYYYYYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade! Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi! NYYYYYYYDELIG Åh, det er fantastisk godt det! Igår mævla jeg jordbær og pakistansk mango, DET er godt sammen det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Har enda ikke smakt jordbær i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade! Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi! NYYYYYYYDELIG Nydelig ja! Vet ikke hvor de selger det, men tanta mi har sånn greie ting der man putter sjokolade i en sånn liten kopp, med en litt større kopp med vann i, over ett telys, også smelta sjokoladen Jordbær er godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Skikkelig OT her, men sommerens greie her i heimen er surra mango, ananas og bittelitt banan. (Også kalt smoothie.) Du, nå syns ikke jeg du skal komme her og ødelegge tråden min med OT-snakk. Vær nå litt hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Jeg har ikke spist jordbær ennå i år. Jo, sånn sett bort ifra en liten håndfull markjordbær jeg fant ute i skogen. Men jeg var skeptisk nå som jeg har opplevd verden med hannhund, så jeg fikk nok ikke nytt dem så mye som jeg burde. Sjansen for at sånt er tissa på er vel ganske stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Mari, nå syns jeg du skal gå og kjøpe deg jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Mari, nå syns jeg du skal gå og kjøpe deg jordbær. Jeg kan ikke gå noen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Jeg kan ikke gå noen plass. F@1, det stemmer. Da syns jeg noen andre skal gå for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 F@1, det stemmer. Da syns jeg noen andre skal gå for deg. Det er ingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Det er ingen her. Jeg får komme innom på lørdag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar