Fakeasmile Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Jeg har hørt at hannkaninen kan bli yngre og dø osv. hvis den blir kastrert? Er det sant? Er det bedre å ikke kastrere han? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 En kanin blir ikke yngre om man kasterer den. Det er alltid en risk ved narkose, men det går bra i de aller fleste tilfeller. Om du kan la være å kasterere kaninen er det selvsagt best, men det vil nok gå helt fint å kastrere ham også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakeasmile Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 11. August 2008 Rapporter Share Skrevet 11. August 2008 Litt sent ute, ser jeg... Men jeg må bare svare! Kaninen blir ikke yngre av å kastreres. Det kan skje uhell når den kastreres, men det er heldigvis ikke så ofte dette skjer. Jeg vil anbefale å kastrere. Da slipper kaninen stress med hormoner o.l. Samtidig som at hannkaniner ofte markerer masse når de ikke er kastrert. Også mere sjanse for at kaninen går på do i dokasse når den er kastrert. Den kan jo gjøre det om den ikke er kastrert også - det gjør den ene kaninen min (jente). Så, kastrer kaninen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar