Benedicte Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Jeg skal til utladet i to uker og hadde opprinnelig skaffet hundepass til Tia, helt til hun fikk løpetid. Jeg har vridd hjernen min for å prøve å finne noen andre som kan ha henne, men det ser ikke ut til å gå. Da blir det enten å bli hjemme eller plassere henne på hundepensjonat (og siden jeg ikke har reiseforsikring og 15.000 i sydenreise går tapt, så satser jeg på det siste). Er det noen som vet om bra hundepensjonat i Vestfold-området hvor de muligens enda har ledig plass midt i Juli? Eller som har mulighet til å selv ha henne fra tidsrommet 9-23 juli (enten i Vestfold eller Hordaland)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Jeg skal til utladet i to uker og hadde opprinnelig skaffet hundepass til Tia, helt til hun fikk løpetid. Jeg har vridd hjernen min for å prøve å finne noen andre som kan ha henne, men det ser ikke ut til å gå. Da blir det enten å bli hjemme eller plassere henne på hundepensjonat (og siden jeg ikke har reiseforsikring og 15.000 i sydenreise går tapt, så satser jeg på det siste). Er det noen som vet om bra hundepensjonat i Vestfold-området hvor de muligens enda har ledig plass midt i Juli? Eller som har mulighet til å selv ha henne fra tidsrommet 9-23 juli (enten i Vestfold eller Hordaland)? Jeg har plass hvis du vil ha henne her! http://hundensferie.moo.no Du skal slippe unna tillegget for løpetid siden du er en NKKU'er OG er sonis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Jeg har plass hvis du vil ha henne her! http://hundensferie.moo.no Du skal slippe unna tillegget for løpetid siden du er en NKKU'er OG er sonis Du er min reddende engel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Du er min reddende engel! Hahaha I know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar