Fakeasmile Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Hei! Jeg bare lurte på hvor gammel må en kanin være for å bli kastrert? Jeg har en søt liten hannkanin som nå er ca. 6-7 uker gammel. Er det noen minimum alder, eller kan man kastrere den så tidlig man vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyre elskeren Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 jeg tror du må vente litt...vi kastererte kaninen våres når den var ca 6 månender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakeasmile Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 jeg tror du må vente litt...vi kastererte kaninen våres når den var ca 6 månender.. Ok. Da har jeg et lite problem tror jeg, fordi når kjøpe hannkaninen min, så er han ca 8 uker. En uke etter jeg har kjøpt han skal søstra mi kjøpe en hunn kanin, (eller før) da må jeg eventuelt skille dem til jeg kan kastrere han. Og det er vanskelig å finne et bur syns jeg, som ikke koster all verdens. Fant et PERFEKT bur, men det kostet 2.300 kr Som jeg syns er kanskje ''litt'' dyrt :closedeyes: Vet du om et bra bur som jeg kan bruke til han kastreres, og til når de skal gå sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyre elskeren Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 vi hadde også hannkanin og hunnkanin sammen selfølgelig ble det jo kanin unger men du kan jo bare sette opp noe netting eller noe sånn at de kan se hverandre ,men ikke komme borti hverandre..hvis du skjønner hva jeg mener...også kan du jo la de gå litt sammen mens du passer på dem da..det gjorde ihvertfal vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakeasmile Skrevet 14. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2008 vi hadde også hannkanin og hunnkanin sammen selfølgelig ble det jo kanin unger men du kan jo bare sette opp noe netting eller noe sånn at de kan se hverandre ,men ikke komme borti hverandre..hvis du skjønner hva jeg mener...også kan du jo la de gå litt sammen mens du passer på dem da..det gjorde ihvertfal vi! Ja, søstra mi skulle ikke ha hunnkanin, men hannkanin, og hvis jeg vet rett, så bare slåss de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 12. August 2008 Rapporter Share Skrevet 12. August 2008 Jeg bare lurte på hvor gammel må en kanin være for å bli kastrert? Hannkaniner kan bli kastrert når de er 3-4 mnd gamle Men dere må jo sterilisere hunnkaninen også da, den kan bli sterilisert når den er 6 mnd. også kan du jo la de gå litt sammen mens du passer på dem da..det gjorde ihvertfal vi! En hannkanin kan parre på et par sekunder Edit: Fant ut at søstra de skulle ha hannkanin, da blir det kastrering på begge, og det er vanskeligere å få de til å bo sammen, altså. De slåss veldig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar