Papillon Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Det var en utrolig pen Aussie! Jeg som ikke er såå begeistra for rasen, men han var jo flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Han er en av de peneste Aussiene jeg har sett. Et nydelig ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Han var veldig pen, "rene trekk", klare farger, ja utrolig nydelig! Og jeg er heller ikke noen stor aussie fan, men han her var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Ja henger meg på de andre her. Kjempefin! Kunne vært filmhund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 2. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Utruligt kjekt å høyre at dokke lika han :-) Han e en god gutt, er stor fornøgdt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Rett og slett nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Var dere på aussieklubbens 10årsjubileum? Jeg så en aussie der som lignet så sinnsykt på din, men jeg tror kanskje det må ha vært en av søskenflokken til din? Jeg spurte nemlig damen om hun "var på hundesonen" men da virket det ikke som om hun skjønte noenting Han var utrolig lik din hund ihvertfall, i både tegninger og kropp! Veldig nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 TS er nok en mann, så ikke rart at hun damen ikke skjønte noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mettemor Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Kjempe fin, så ut som en fornøyd kar ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 9. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2008 Var dere på aussieklubbens 10årsjubileum? Jeg så en aussie der som lignet så sinnsykt på din, men jeg tror kanskje det må ha vært en av søskenflokken til din? Jeg spurte nemlig damen om hun "var på hundesonen" men da virket det ikke som om hun skjønte noenting Han var utrolig lik din hund ihvertfall, i både tegninger og kropp! Veldig nydelig hund Nei eg va ikkje der... det kan godt hende det va en av søskena hans.... der e vel 2-3 som e ganske like han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 9. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2008 Var som å se din, faktisk! Under et av foredragene kom han plutselig inn til oss menneskene, da hadde han kommet seg ut av buret sitt eller ut av bilen på mirakuløst vis og skulle lete etter eieren sin. Vi fikk oss en latter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 For en utrolig nydelig gutt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Var som å se din, faktisk! Under et av foredragene kom han plutselig inn til oss menneskene, da hadde han kommet seg ut av buret sitt eller ut av bilen på mirakuløst vis og skulle lete etter eieren sin. Vi fikk oss en latter da Hehe... tja... høyres ut neste noke som Minus kunne ha fått til på en god dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Så fort han vokser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Så fort han vokser ! jepp:) han har blitt en stor gutt på dei 10 månane eg har hatt han no... trur han ligger på nesten 25 kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 For en utrolig flott gutt. Så skarpe og flotte tegninger han hadde i fjeset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 åhh, han er jo bare såå fantastisk nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Her e 2 bilder som en kamerat tok av minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 For en utrolig pen gutt! wow! Ble helt forelsket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 13. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2009 jaja då va det på tide med litt nye bilde av god gutten min:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2009 Så nydelige tegninger det var på han Liker symmetriske tegninger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2009 Nyyyydelig aussiegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 28. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2009 Då va nytt kamera utstyr på plass så då e det å knipse som galen mann.. Trur Minus starta å bli litt lei no... Gleda meg til påska kjeme og vi skal ut å gå tura på fjelle og kose oss:-) Minus lika at vi tar bilde av god sida si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2009 Så stor og flott han har blitt! Fine bilder også Ser godt familielikheten til hans onkel (Ping) og tante (Tanja) som jeg har møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar