Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerstevne i Sandefjord

Taran

Recommended Posts

Skrevet

Vi var der i går, og gikk lydighet(klasse 1). Fikk 189,5 poeng og vant klassen :)

Vi reiste med tonjev(også medlem her) som vant både hopp 1 og ag 1 liten med sheltien sin! :)

Skrevet

3xDisk..... Første starten i H2M hadde vi vunnet og fått opprykksnapp hvis ikke jeg hadde glemt banen på 3 siste hinder............................................

.......

Guest Belgerpia
Skrevet
Vi var der i går, og gikk lydighet(klasse 1). Fikk 189,5 poeng og vant klassen :)

Vi reiste med tonjev(også medlem her) som vant både hopp 1 og ag 1 liten med sheltien sin! :)

Men for en helg du har hatt da - GRATTIS

Skrevet
3xDisk..... Første starten i H2M hadde vi vunnet og fått opprykksnapp hvis ikke jeg hadde glemt banen på 3 siste hinder............................................

.......

Ja så at du glemte banen, men slik skjer :D

Vi fikk 2 disk i agility, siste napp i H1S og 2 plass av 37 på lørdag. Debuterte i H2S søndag med 5 feil og 1,9 sek tidsfeil( pga feilen og litt klønete handling) Forhøyd med helgen. Men kunne vært bedre vær på søndag <_<

Vi var der i går, og gikk lydighet(klasse 1). Fikk 189,5 poeng og vant klassen ;)

Oi så bra! Grattis :) Mange som gikk lydighet? så liksom så lite til de ;)

*Dobbelpost, bruk siterings- og redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

Skrevet

Jeg og Molly fikk 2plass feilfritt i agility kl.1 på søndagen :)

(Helgens tre andre løp snakkes ikke om,hehe)

Skrevet
Jeg og Molly fikk 2plass feilfritt i agility kl.1 på søndagen :devil:

(Helgens tre andre løp snakkes ikke om,hehe)

Gratulerer så mye med 2 plassen da. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...