Karoline87 Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hesten min er en 5år gammel Am. Quarter vallakk. Vi konkurerrer i western. Siden det er første året på konkurranse bana for han i år, blir det mest tilvending, pleasure, showmanship, trail og horsmanship men til neste år sattser vi alt innen for reining Navn: Dashing Spirit Kallenavn: Cash Født: 29.05.03 Rase: Quarter Far: Dashing Debonair Mor: Shes Whizzin Carisma Farge: Sorrel Stall: Stall Røne Brukes til: Western Western: Hewr-hælja: 4.pl i Showmanship, 6.pl i Horsemanship og 10.pl i Pleasure. Dressur: ikke startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Han var fin! Lykke til videre med Western. Western er noe jeg alltid har hatt lyst til å prøve, ser veldig artig og spennende ut! (Kanskje ønsket mitt går i oppfyllelse i sommer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Så nydelig hesten din var. Så gøy å lese du konkurrerer i western da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar