Escada Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei Hei.. Forhører meg litt for ei jeg kjenner som ikke har pc om det er noen som vet om hva man kan få tak i til hund,av type kostilskudd som er betennelsedempende og "smørende" på ledd.. Hunden det er snakk om kan desverre ikke få lakseolje da den er allergisk mot fiskeprodukter.. Takker og bukker for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Yucca virker betennelsesdempende http://www.holisticblend.com/product_info....;products_id=73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Yucca virker betennelsesdempende http://www.holisticblend.com/product_info....;products_id=73 Det virket jo kjempe bra,men er det noen som har brukt dette produktet selv og har en erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Ja,jeg har brukt det til Mini i flere måneder nå...Han har en tarmsykdom som gjør at han lett får tarmbetennelse...Han får Yucca et par-tre ganger i uka og det fungerer veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei Hei.. Forhører meg litt for ei jeg kjenner som ikke har pc om det er noen som vet om hva man kan få tak i til hund,av type kostilskudd som er betennelsedempende og "smørende" på ledd.. Hunden det er snakk om kan desverre ikke få lakseolje da den er allergisk mot fiskeprodukter.. Takker og bukker for alle svar.. Glucosamin, Kondroitin og MSM er gode tilskudd med dokumentert effekt. Glukosamin gis blant annet til revmatikere som en del av behandlingen. Glukosamin, Kondroitin og MSM får du kjøpt billigere i Sverige, og kan kjøpes hver for seg eller alle 3 tilskuddene i en pille. Jeg kjenner både mennesker og dyr som har god effekt av disse tilskuddene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 22. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Glucosamin, Kondroitin og MSM er gode tilskudd med dokumentert effekt. Glukosamin gis blant annet til revmatikere som en del av behandlingen. Glukosamin, Kondroitin og MSM får du kjøpt billigere i Sverige, og kan kjøpes hver for seg eller alle 3 tilskuddene i en pille. Jeg kjenner både mennesker og dyr som har god effekt av disse tilskuddene. Takker så for svar. Glocosamin har jeg brukt før på min hund som hadde hd og ryggproblemer,og hadde grei effekt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar