Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilly og Ablue Diesel

petitami

Recommended Posts

Hallo:)

Vil bare presentere oss:)

Vi er mine to Dobbiser:) og mamma Mona:). Dobbisene ei i brun tispe på 2 1/2 år og en blå dobberhanne på snart 9 uker. Hannen har ikke kommet ennå da vi må vente til 1.7 før vi får han ned fra Tromsø til Bergen :P, så vi venter og venter:)

post-4144-1214061208_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det kan være/bli problemer med pelskvaliteten...men det gjenstår jo å se:). Håper jo at bra for skal holde sånt borte...så får en ta det problemet når/hvis det dukker opp...velger å ikke bekymre meg for det ennå:P. Litt struts da men:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det kan være/bli problemer med pelskvaliteten...men det gjenstår jo å se:). Håper jo at bra for skal holde sånt borte...så får en ta det problemet når/hvis det dukker opp...velger å ikke bekymre meg for det ennå:P. Litt struts da men:).

Mener du dette seriøst? Jeg leste på et annet forum at mange blå dobermannvalper ikke blir eldre enn 6mnd-1år. Noen få lever fint et helt vanlig dobermannliv, men mange sliter altså med hudallergier og værre sykdommer som jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp utrolig stilig farge og navn :rolleyes::P. Nei det er ikke en godtkjent farge men desto mer moro å ha en blå en da:). Er ikke noe tess på sånne utstillinger jeg så da spiller det ingen rolle :P.

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blå dobermann valper får ikke leve i det hele tatt...de blir avlivet rett etter fødsel på grunn av fargen:(. Jeg tror ikke det er så mange som har så mye erfaring med dette i Norge at de kan uttale seg så mye. I USA så er jo det vanlig m både blå og fawn (beige)dobbere. Nå har ihvertfall Diesel livet rett så får vi bare håpe at ting går bra for oss:). Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta sorgene på forskudd.

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...