Blondiemamma Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 kjempe søt! syntes det ser ut og kunne vært chi i henne jeg... hun har liksom litt av det eplehodet som chi ofte har.. Signerer hver ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 21. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går Ja syntes henne fortjente en egen tråd her inne. ja henne erhelt skjønn,skikkielig kosejente vet du. Skal ligge siden av eller oppå meg hele tiden,veldig knyttet til matmor! Ja de er helt rake motsettninger fra hverandre. Charmy er langhåret og hvit,lodden. Mens Chloe er kårthåret,svart og glansfyull pels. Så det er så ulike som det går ann å bli. Kommer med flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 så utrolig fin blanding hun var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 så utrolig fin blanding hun var Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Så god hun er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Så kjønn hun er Flere bilder ? Fresten, hvor har du kjøpt den sela ? Har planer og å kjøpe en sånn til bikkja her også og lurer på hvord du kjøpte den og prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Så kjønn hun er Flere bilder ? Fresten, hvor har du kjøpt den sela ? Har planer og å kjøpe en sånn til bikkja her også og lurer på hvord du kjøpte den og prisen Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart. Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt. Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også. Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Chloe har fått helt oppheng i å hoppe opp på dørhåndtaket,måtte bare ta noen bilder av henne. Var så festelig å se henne hoppe så høyt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart. Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt. Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også. Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst. oi, det var ikke så dyrt! Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 18. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 nydelige hunder Takk oi, det var ikke så dyrt! Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;) Nei prisen er faktisk ikke så ille. Det er sikrig på låsen også,er veldig fornøyd med den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Så kul Sikker på at det ikke er papillon i henne pga ørene? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 18. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Så kul Sikker på at det ikke er papillon i henne pga ørene? hehe Nei tror ikke det er noe papillon i henne,iallefall ser ikke jeg noe i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg kjøpte for litt siden noen nye leker,må si de har vært flittig i bruk siden dem fikk dem.... Synes det er gøy dem har vært i bruk,heldigvis har det ikke blitt noen krangling om dem sålangt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Noen flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Så søt hun er Du må se på hundetreff i drammen, du var vel en av de som hadde lyst til å treffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Så søt hun er Du må se på hundetreff i drammen, du var vel en av de som hadde lyst til å treffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Så søt hun er Du må se på hundetreff i drammen, du var vel en av de som hadde lyst til å treffes Takk. Joda det skal jeg gjøre. Må prøve å få til det,hatt mye å gjøre i sommer. Men skal få røvet å få det til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Så skjønne jentene dine er, herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 8. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Så skjønne jentene dine er, herlige bilder Takk det var koselg sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar