Gå til innhold
Hundesonen.no

Chloe - my Little star from far above


shatique

Recommended Posts

Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn :P

Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult :P

Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn :P

Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult :P

Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går :P

Ja syntes henne fortjente en egen tråd her inne. ja henne erhelt skjønn,skikkielig kosejente vet du.

Skal ligge siden av eller oppå meg hele tiden,veldig knyttet til matmor!

Ja de er helt rake motsettninger fra hverandre.

Charmy er langhåret og hvit,lodden. Mens Chloe er kårthåret,svart og glansfyull pels. Så det er så ulike som det går ann å bli.

Kommer med flere bilder etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjønn hun er :devil:

Flere bilder ? Fresten, hvor har du kjøpt den sela ? Har planer og å kjøpe en sånn til bikkja her også og lurer på hvord du kjøpte den og prisen :rolleyes:

Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart.

Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt.

Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også.

Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart.

Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt.

Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også.

Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst.

oi, det var ikke så dyrt! :ahappy:

Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelige hunder :)

Takk :P

oi, det var ikke så dyrt! :P

Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;)

Nei prisen er faktisk ikke så ille. :P Det er sikrig på låsen også,er veldig fornøyd med den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Så søt hun er :)

Du må se på hundetreff i drammen, du var vel en av de som hadde lyst til å treffes :D

Takk. :) Joda det skal jeg gjøre. Må prøve å få til det,hatt mye å gjøre i sommer.

Men skal få røvet å få det til... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...