Bill Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 hei Jeg har fått min første valp, vell han er ikke komet hjem til meg enda, men han er min! Gleder meg kjempe masse! Men gruer meg litt også, jeg vet ikke så mye om hvordan det er å ha hund, men tror alt skal gå bra. Han er 5 uker gammel Chihuahua. Men jeg har et stort problem med å finne ett navn som passer til det lille knøtte. så jag lurte på om dere hadde noen navne forslag. Jeg vill ha ett litt spesielt men fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Så gøy at du skal få valp Vil du ha et navn som betyr noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Har du noget tema for navn? feks. oprindelsesland etc Chico Loco Grande Muchacho Oaxaca(oaraca) Bare et par forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 17. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Så gøy at du skal få valp Vil du ha et navn som betyr noe? ja, ett navn som betyr noe hadde vert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Gratis med ny hund har du bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Gratulerer så mye,blir koselig med en liten hund. Spesielt den første unden vil nok bli hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Gratulerer Chihuahua er jo en kjempe herlig rase ! Hvor kommer den fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Gratulerer! Hvor er han fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Grattis så mye.. Gleder meg til å få møte han, blir morsomt! Vil du ha navn på en spesiell bokstav eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 legg ut bilde da! Hvor kommer han ifra? Synes det er mye enklere å gi deg forslag på navn når jeg har sett bildet når jeg valgte navn på mine to, så kalte jeg hannen for Silver etter som pelsen hans så litt sølv aktig ut når han var valp Beauty fordi hun er virkelig en Beauty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Så gøy da. Gratulerer så mye med hund ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 chica, chico, menudo ellerpequeño (betyr liten og det er jo det en Chi er ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 tusen takk! han er fra trondheim, fant han privat. jeg er ny her, så jeg strever litt med å legg inn bildet. men skal legge ut så fort jeg får det til. her ikke noe å si hvordan bokstav navnet begynner med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Gratulerer med valp. Blir kjempe kjekt. Hentet selv hund på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 her er lille knøtte mitt. sorry for at det ble så stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Der er han ja Så skjønn han er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Blue poppa opp i hodet mitt.. hehe, litt spesielt, sikkert ingen som heter det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Blue poppa opp i hodet mitt.. hehe, litt spesielt, sikkert ingen som heter det en gang Det var litt tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Har noen navn du kan tenke litt over.. har skrevet hva de forskjellige navnene betyr. Alfonso - nobel og ekte Alejandro, eller den amerikanse måten Alexander - forsvarer av menneskeheten Carlos () eller engelske måten Charles - sterk og mannlig Enrique - sjefen i huset Fernando - modig og eventlyrlig Raul - visdom Pablo - liten Pedro - liten stein Cesar da? Personlig syns jeg Carlos, Pablo og Cesar var litt tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 tusen takk! han er fra trondheim, fant han privat. jeg er ny her, så jeg strever litt med å legg inn bildet. men skal legge ut så fort jeg får det til. her ikke noe å si hvordan bokstav navnet begynner med. Kan jeg spør hvem foreldrene er ? Nydelig han var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Blue poppa opp i hodet mitt.. hehe, litt spesielt, sikkert ingen som heter det en gang kjenner en kh chitispe som heter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 20. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Tusen takk for alle fine navne forslag. Det var kjempe artig å se. Moren heter Olivia og faren husker jeg ikke nå. Men jeg har hørt at han gjør det veldig bra på utstillingene han er med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Har du bestemt deg for navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar