Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogo Canario :)


MiraMaika
 Share

Recommended Posts

Jeg må bare... Det er presa, ikke pesa :ahappy:

Opplever faktisk ganske ofte at relativt unge folk krysser gata for ikke å møte oss, uten at bikkja engang har sett på dem. Mens eldre damer som ikke er så oppdaterte på siste mote i livsfarlige beist gjerne vil kosemose dyret, og det synes han er veeeeldig ålreit. Greit å være forberedt på, selv om man helst vil rope ut til verden at han ikke er et menneskeetende monster og blir litt fornærmet på egen hunds vegne når folk skyr unna må man bare ignorere det.
Min tåler ikke andre hanner, men er gull med tisper og valper. Naboen har fått seg en pomeranianvalp på en knapp kilo, og Blade er så forsiktig for ikke å tråkke på henne. Ellers er han ganske hyper og har lav terskel for stress og lyd (pip-pip-piiiip), men han har jo ikke lest rasestandarden på noen måte - de skal egentlig ikke være sånn. Dog greit å være forberedt på at man kan få en atypisk hund når det kommer til raser med store variasjoner innad.
Jeg elsker den bikkja, men håper på å få en som er mer rasetypisk neste gang :lol:

Dogo vet jeg lite om, men en ser jo litt ymse av både eiere, oppdrettere og hunder...
*tusle ut av tråden igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...