Gå til innhold
Hundesonen.no

Dokumentaren om hundekamper


shaxmitra
 Share

Recommended Posts

Hei så nettopp dokumentaren på BBC sine sider. Ufattelig sier noen, helt virkelig mener jeg.

Blir så utrolig lei da jeg så "P**l D**kel" som også driver sidene ved navn "S**HY" (deler av navnene er skriblet ut av hensyn til personvern mm) driver oppdrett og salg rettet mot det markedet fra Finnland. Dette er en fyr som promoterer rasen som en god brukshund, men så viser det seg at han driver med andre ting også.

Jeg følte veldig sterkt for alle hundene i dokumentaren som jo er uskyldige ofre i den sammenheng. I Storbritania har det vært forbud mot amstaff og pitbull siden 1991, likevel så ser man utifra dokumentaren at disse folkene holder på som før, misshandler og dreper hunder og avler hunder med svært lite bitehemning, det er disse bikkjene fra disse miljøene som kan være farlige. Samtidig som disse folka holder på som før er det den vanlige mannen eller dama i gata som blir rammet av forbudet og blir nødt til å inrette seg etter det.

Disse idiotene som ånder og lever for dyreplageri får fortsette som før. Eneste måten disse kan stoppes på er STRENGE fengsels straffer på FLERE år (10-15 år) og STORE bøter i millionklassen. Det er først da vi sender et tydelig signal om hva vi mener. Da forsvinner også disse folka bort for en lang stund og får god tid innenfor murene til å finne seg en ny hobby innen de kommer ut igjen.

Det blir alt for slapt når det hele tiden er hundene som skal ofres, først av disse folkene så av myndighetene. Familier som har et godt hundehold skal straffes og disse hundekampfolkene slipper unna gang etter gang.

Jeg er for at pitbull skal være lovlig samtidig som jeg er for SERIØSE og STRENGE straffer for de som blir tatt for denne grusomheten. Det er eneste måten å stoppe disse folkene på.

Mvh

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...