MarieR Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hva pakker du med deg før en utstilling? jeg tar med: - hunden - bur - tepper - vannskål - mat og drikke til meg - svamp - børstene - utstillingskobbel og vanlig kobbel - gobiter i 1000 tall - evt. campingstol - pairene til utstillingen (kremt) - vaksinasjonspapirene (kremt) det var vell det meste trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 -Utstillingsbur m/hjul -tepper -vannskål -vaksinasjonspapirer -Start nr -Penger -Mason pearson børste -bomullsdotter -vann -mat til Pito -Godbiter -karde -saks -bartekam (bruker den til rusk øynene) -Nål til start nr -Pen klær -Mindre "stive" klær til hjemreisen -campingstol -teppe til å ha over bur -bæsjeposer ja osv osv osv..min liste er laaaang..Tar ofte med for masse :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 utstillingsbur børster klips til nummerlapp penger mobil godbiter håndklær våte kluter bomullsdotter papirene startnr campingstol kamera tepper vann bæsjeposer utstillingsbånd halsbånd vanlig bånd regndekken mat til hundene mat og drikke til meg Kan fortsette i det uendelige... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 bur børster nummerlapphengesak godbiter håndklær startnummer stol kamera tepper vann til hundene bæsjeposer utstillingsbånd halsbånd kobbel klippebord saks neglesaks teppe til å dekke buret mobil penger vaksinasjonskort HUNDEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Hund papirer startavgiften vannskål/matskål ligger alltid i bilen,så det renger jeg ikke tenke på armbånd til nummerlapp pusseskinn utstillingslenke og kobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hmmmm, jeg tar alltid med meg. koffertene min med børster, sakser, klotang, bæsjeposer, sånne nåler til nummerlappene vi må ha på oss og godbiter(har det meste i den kofferten til og med kopier av stamtavlene til hundene sammen med vaksinasjons kortene). bur(om nødvendig) stoler rettere sagt sofa som kan klappes sammen. vann til hundene(skåler har vi alltid i burenen i bilen, har kjøpt papegøye skåler som vi henger inn i burene til hundene). mat og drikke til oss om vi har lite penger, har vi litt å ta av så kjøper vi mat enten på utstillingen eller på vei hjem(klarer ikke å trøkke ned mat før jeg skal i ringen). hånkler så vi kan tørke av hundene hvis det er vått ute(det er en liten uting med hvite hunder altså) ja også selvfølgelig hundene de må vi jo ikke glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 elsker sofaen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hmmmm, jeg tar alltid med meg. koffertene min med børster, sakser, klotang, bæsjeposer, sånne nåler til nummerlappene vi må ha på oss og godbiter(har det meste i den kofferten til og med kopier av stamtavlene til hundene sammen med vaksinasjons kortene). bur(om nødvendig) stoler rettere sagt sofa som kan klappes sammen. vann til hundene(skåler har vi alltid i burenen i bilen, har kjøpt papegøye skåler som vi henger inn i burene til hundene).mat og drikke til oss om vi har lite penger, har vi litt å ta av så kjøper vi mat enten på utstillingen eller på vei hjem(klarer ikke å trøkke ned mat før jeg skal i ringen). hånkler så vi kan tørke av hundene hvis det er vått ute(det er en liten uting med hvite hunder altså) ja også selvfølgelig hundene de må vi jo ikke glemme. Så kjempe smart med pappegøye skåler!! Har leita meg grønn etter hundeskåler til bilbur... men har aldri tenkt på at slike kan brukes!! Sofa vil jeg og ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 de har jo vanlige sånne skåler som er tilpasset atlas burene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 de har jo vanlige sånne skåler som er tilpasset atlas burene... Og hvor er de?! () De finner ikke jeg... menjeg har ikke atlas bur da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 har de på dyrebutikken her jeg bor.. det er vanlige hvite skåler med "klips" på som man bare hekter på sprinklene i burene.. kan se mine på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 har de på dyrebutikken her jeg bor.. det er vanlige hvite skåler med "klips" på som man bare hekter på sprinklene i burene.. kan se mine på søndag! Ja dehar ikke jeg sett på "min" dyrebutikk hvertfall... Ja, jeg vil se på søndag!! (er det ikke da Ivan skal bære meg med ut av salen og? :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 har de på dyrebutikken her jeg bor.. det er vanlige hvite skåler med "klips" på som man bare hekter på sprinklene i burene.. kan se mine på søndag! åååå mener du de i plast som hundene spiser opp??? nei da bruker vi heller pappegøye skåler i stål de klarer ikke hundene å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 åååå mener du de i plast som hundene spiser opp??? nei da bruker vi heller pappegøye skåler i stål de klarer ikke hundene å spise. hoho, ja da får det vel bli pappegøye skåler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hihi.. tror ikke ivan blir med:( nevøen har bursdag.. så jeg skal kose meg med jostein i stedenfor:) hehe (ikke bli sinne marit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hihi.. tror ikke ivan blir med:( nevøen har bursdag.. så jeg skal kose meg med jostein i stedenfor:) hehe (ikke bli sinne marit:) Søren og... og jeg som gleda meg til å bli bært ut av hallen!! Jaja, Marit, kan jeg også kose meg med Jostein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hihi.. tror ikke ivan blir med:( nevøen har bursdag.. så jeg skal kose meg med jostein i stedenfor:) hehe (ikke bli sinne marit:) nei det går no sikkert greit det du, du kan jo få låne han litt(bare litt) så lenge jeg får han med meg hjem igjen så går det greit. jeg må bare finne ut hvem jeg skal levere ungene til før vi kjører opp på bønes. foreldrene til jostein eller mine foreldre, uanset hvem så er jo de nesten oppe før fuglene fiser alikavell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hehe må ha en som holder meg i hånden før jeg skal i ringen.. har ei venninne ( hu med Ozzy ) som debuterer i ringen på søndag så må være "sterk" for henne da.. hu e minst like nervøs som meg om ikke mere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 På utstilling har jeg med: utrolig nok, hunden! Reg.papir og startnr. Børster. Utstillingsband. Skåler, vann og mat. Handuk. Klosaks. (Itilfelle det trengs) Minkolje. Hundeposer! Førstehjelpskrin.(Fått av Royal Canin) Stol. Kamera. Vaksinasjonspapirer. OG min mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar