StineG Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2008 Er det noen som er interesert i å he et treff her i Kristiansand i sommer eller?? Virker helt dødt her, men jeg prøver meg.. Har en liten dachsvalp jeg gjerne vil sosialisere med andre hunder og gjerne i noenlunde samme størrelse, men det er ikke så viktig. Hun har truffet både store og små hunder, ikke så mange enda (3stk så langt). Men gi hvertfall en lyd om det er noen som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Jeg har prøvd lenge her, å få med noen folk her.. Men blir aldri noe. Vi burde bare skrive opp en dag i sommer, såå kommer de som kan ellr noe=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 kom igjen folk fra kr.sand. nå må vi ha et lite treff å trene å gå tur:P=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 4. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Kan vi ikke si neste uke da. Så får vi kanskje hjul på vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 jo:D ei gang i neste uke=? Men er en plass er på nodeland (songdalen), som vi pleier å ha en del hunde trening / tur gåing Masse tur områder. *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Jeg skal være på ei hytte i Kristiansand fra 18. til 25. juli, hvis noen har lyst til å gå en tur eller noe da? Hytta ligger ikke så langt fra Sørlandssenteret, hvis jeg ikke husker feil... Er ikke så kjent da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Jeg kan kun være med med goldenen hvis vi skal gå tur, det er en tre år gammel kastrert hanne. for lille jenta kan ikke være med å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 I uke 29 er jeg i kr. sand, er der fra onsdag til lørdag.. Når skal dere ha treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Marie Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Ja? Når og hvor blir det treff? Hvis noen er interesserte i å kjøre litt utenfor krs, så har jeg fine turløyper rett utenfor døra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 nå ble det masse her Men hva me uke 29 da =? visst det var fler som kunne da+ Å en dag =.. Men veldig bra her å gå tur her jeg br, pleier å være masse treff her ? songdalen er dt = Men da blir det kanskje noe neste uke. uke29.. Men ikke helt sikkert ossen dag og klokkeslett.. Det må vi finne ut a snarest.. Å tror det blir å hadde vært greit å møte på Nodeland(Hortemo).. *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 11. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Hvem er det som kan i uke 29, og når i uke 29? Hvor kan folk møtes? Type treff? - Turgåing - Sosialisering på/i park eller lignende Har selv en valp på snart 12 uker, så er i såfall ikke lange turen hun kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Jeg har en valp på 15 uker, og vil helst ikke møtes for å gå tur enda. Jeg er mer interessert i å møtes på en liten åpen plass hvor vi først kan venne hundene til å trene rundt andre hunder, og kanskje la de herje litt etterpå. Jeg skal komme sterkere tilbake i denne tråden når vovsen har blitt litt større! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Da blir det valpetreff ved Spicheren/plenen ved UiA den 18.juli (fredag) Det blir da lek og sosialisering for små og større hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 fredag den 18 juli. får jeg besøk a tine therese og hundene.. vi skal trene å gå en liten tur.. visst noen vil med, må di bare si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 fredag den 18 juli. får jeg besøk a tine therese og hundene.. vi skal trene å gå en liten tur.. visst noen vil med, må di bare si fra da skal vi ha valpetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar