Jeampi Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 I dag var vi på match show med kurset og vi ble nr 2 av 13 Er så stolt av jenten min! Fikk medalje og greier!!! Stolt hund og eier!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 så kult! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Så fint Kan noen forklare litt nermere hva match show er? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Suupert!! Grattis!! Match show er at to og to hunder blir vurdert opp mot hverandre, uavhengig av rase og kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Ok, så går den beste av de to videre til å bli bedømt mot en av de andre som har kommet videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Ok, så går den beste av de to videre til å bli bedømt mot en av de andre som har kommet videre? jepp Og så den som kommer videre der går til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Så moro. Jeg skal stille Zico og Lady i Matchshow neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Så moro. Jeg skal stille Zico og Lady i Matchshow neste helg. Å spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Det glemte jeg å føye til. I de parene vi gikk i så byttet vi hund for at dommeren skulle evaluere hvor god vi var til å handle fremmede hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 I dag var vi på match show med kurset og vi ble nr 2 av 13 Er så stolt av jenten min! Fikk medalje og greier!!! Stolt hund og eier!: gratulere så mye =D> =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Wow, godt gjort Det er slett ikke rart at du er stolt GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hva slags rase ble du slått av? Har du bilde...Litt morsomts Den må jo være ekstremt fin siden den slo PITO :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hva slags rase ble du slått av? Har du bilde...Litt morsomts Den må jo være ekstremt fin siden den slo PITO :-o Det var en rodeshian ridgeback som vant Hehe takk for komplementet men det gikk bare på handling og ikke på eksteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 ok hehe.. Men uansett bra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 ok hehe.. Men uansett bra da.. Takketakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 kjempekult! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar