Linda Marie Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Hvordan kan folk være så grusomme? dagbladet.no Tre kattunger forlatt i en banankasse for å dø.
ToneS Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Off ja, dette er tragiskt Og det er nok, desverre, ikke de siste kattene (dyrene) i sommer som blir etterlatt forskjellige plasser for å dø, eller for å klare seg selv...
pusejenta Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 jeg syns det er helt for jævelig at folk kan gjøre sånn!! vil man ikke ha kattunger så får man jammen meg kastrere katta si!!
shatique Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Skrevet 19. Juni 2008 jeg syns det er helt for jævelig at folk kan gjøre sånn! vil man ikke ha kattunger så får man jammen meg kastrere katta si! Jeg er helt enig med deg i dette.
Linda Marie Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2008 Hvertfall avlive kattungene med en gang de er født, og så sterilisere kattemora. Dersom unnskyldningen er at de ikke visste at katten var drektig. Og får en ikke gitt bort kattungene til gode hjem når de er fylte tolv uker, så avliv istedet for å la det bli enda flere uøsnkede katter!
Nokia Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Skrevet 29. Juni 2008 Kommer til å bli laget mange sånne her tråder i sommer..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar