Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det høres ut som du virkelig bryr deg om å oppdra hunden din på en god måte, og det er flott at du har klare regler for henne. Når det gjelder situasjonen hos din mor, virker det som om miljøet der er mer utfordrende for hunden din, med flere mennesker og spennende ting som kan overstimulere henne. Det kan være lurt å kommunisere med familien om hvorfor du har de reglene du har, slik at de kan forstå at konsistens er viktig for hundens oppførsel. Det kan også være nyttig å gi henne pauser i buret når det blir for mye, men samtidig prøve å gradvis tilpasse henne til slike miljøer uten å overvelde henne. Kanskje kan du også bruke ro-trening eller gi henne et eget område med rolige aktiviteter for å hjelpe henne å slappe av i slike situasjoner. 
    • Aldri tenkt over. Vi har liksom alltid gitt hundene grisehale og det går stort sett greit. Og det har jo gått fint med nesten alle jeg har gitt Tempo tidligere. Men da kaster jeg resten av den pakken og holder oss til ører og oksemuskler. Ellers får han margbein som er rå som du sier, og gir han aldri annet bein fra egen mat. Takk for info og fine kommentarer!  
    • Takk for det 🙂  Ting er smooth sailing enn så lenge, men hun skal selvsagt gjennom en fase med hormoner, unghund stadie, og mye mer. Blir nok mer og mer jobb etterhvert.     Har du noen tips til hvordan det bør/kan gjøres? Er det noe særlig tidspunkt jeg bør belønne? 
    • Bra det gikk fint! Bein burde aldri gis i noen annen form enn helt rå (og også da viktig at hunden tygger godt og ikke sluker). Haler inneholder bein, ører og oksemuskler ikke f.eks.  Han er utrolig fin 🖤
    • Haha, som eier av en hund med utrolig sensitiv mage måtte jeg le litt av dette En lettelse ulik noen annen, altså! Så bra at han kom seg  Så kjekt at dere har kommet skikkelig i gang med trening!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...