MarieR Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hvem skal dit? jeg skal stille ask..kommer muligens begge dagene, men er ikke sikkert ask blir med begge. blir litt mye stress to dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Hvilken dato er det? Har tenkt meg dit ja.. Bare for å se på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Tror ikke det... Tørr ikke kjøre så langt når det er glatt på veien. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jeg skal stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 26. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jeg skal stille nå ble jeg overasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. September 2005 Rapporter Share Skrevet 28. September 2005 jeg skal dit å stille Ike for første gang selv! gruer meg litt,men begynte på utstillingskurs idag,så vi blir nok bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. September 2005 Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 nå ble jeg overasket! Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 jeg gleder meg så til den utstillingen!! blir gøy og se hvordan ask gjør det. så i hundesport a det er en dommer fra irak eller no sånt som dømmer buhunden og en del andre, men kritikken blir vel skrevet på engelsk? har liksom ikke tenkt og lære meg iransk på to mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 jeg gleder meg så til den utstillingen!! blir gøy og se hvordan ask gjør det. så i hundesport a det er en dommer fra irak eller no sånt som dømmer buhunden og en del andre' date=' men kritikken blir vel skrevet på engelsk? har liksom ikke tenkt og lære meg iransk på to mnd! [/quote'] Så lenge dommeren kan engelsk, så blir kritikken skrevet på engelsk. Det er jo uansett sekretæren som skriver Men det har hendt seg at dommerne ikke kan engelsk, og da får du ingen kritikk, og det er jo veldig synd. Men tror ikke akkurat at det er vanlig. Gleder meg utrolig mye jeg også Blir LiLi's første "ordentlige" utstilling! Huff, jeg må virkelig begynne å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Jeg tror vi skal dit for å "venne på" Atheo masse lyder, og for å se litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ingen kritikk!? om hu dama ikke kan engelsk, så skal jeg sette meg ned i ringen og lære henne det! for kritikk skal jeg ha men jeg trur nok hun kan det. da er vi to som må begynne treninge dah er ask sin første utstilling også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ingen kritikk!? om hu dama ikke kan engelsk, så skal jeg sette meg ned i ringen og lære henne det! for kritikk skal jeg ha men jeg trur nok hun kan det. da er vi to som må begynne treninge dah er ask sin første utstilling også Hehe.. Sansynligvis kan hun det Ja, ikke sant! Blir kjempespennende! Hun har jo vært på 9 valpeshow da, meeen hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar