Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis opplastningsprogram?


Huldra

Recommended Posts

Skrevet

Tips til gratis opplastningsprogram? Har brukt Smart FTP til nå, men er visst nødt å kjøpe står det.. har ikke så veldig lyst til det.

Skrevet

Takk! ;)

Edit: men skal jeg har Client eller Server? (Ja, jeg er helt nybegynnergrønn..) :lol:

Skrevet

Okei, som sagt; jeg er grønnskollingen selv. I Smart FTP så la jeg inn server og brukernavn osv, i følge en oppskrift jeg fikk av Per Olav (trooor jeg), men nå finner jeg ikke den igjen etter iherdig søking, og jeg kommer meg jo heller ikke inn på Smart FTP for å se hva jeg har skrevet hvor. Såh; hva skal jeg skrive i feltene server, brukernavn, (passord) og port? Er port 21? Jeg har jo webhotell, er det det brukernavnet (og passordet) jeg skal bruke? Og server, er det navnet på "mitt" webhotell?

Skrevet

Jeg har ikke brukt filezilla på en stund, hjemmesiden min er høyst nedliggende, men brukernavn og passord skal være det du bruker for å logge deg på hos webhotellet, ja. Servernavnet skal også ha fulgt med i informasjonen fra webhotellet, typisk vil det være ftp.klikkerhund.no f.eks. Det kalles også host fra noen webhoteller. Port 21 skal fungere.

Guest Per Olav
Skrevet
Okei, som sagt; jeg er grønnskollingen selv. I Smart FTP så la jeg inn server og brukernavn osv, i følge en oppskrift jeg fikk av Per Olav (trooor jeg), men nå finner jeg ikke den igjen etter iherdig søking, og jeg kommer meg jo heller ikke inn på Smart FTP for å se hva jeg har skrevet hvor. Såh; hva skal jeg skrive i feltene server, brukernavn, (passord) og port? Er port 21? Jeg har jo webhotell, er det det brukernavnet (og passordet) jeg skal bruke? Og server, er det navnet på "mitt" webhotell?

adresse: servernavnet ditt

port: 21

servertype: ftp

brukernavn: brukernavnet du har fått oppgitt eller evt laget selv

passord: passordet du bruker når du kobler deg opp

Skrevet
adresse: servernavnet ditt

port: 21

servertype: ftp

brukernavn: brukernavnet du har fått oppgitt eller evt laget selv

passord: passordet du bruker når du kobler deg opp

Jess, jess! Der var du og oppskriften ja! :lol:

Skrevet
Alltid en fornøyelse å redde jomfruer i nød :P

Hehe! Det var det, da.. Kanskje du burde hjulpet noen andre? ;):lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...