Peers Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Skrevet 13. Juni 2008 Hihi, endelig kom jeg ut av "skapet" Du har jo hatt inside information lenge du Jeg er ikke tungbedt når det gjelder oppdateringer altså Bedre sent enn aldri å komme "ut" *ler* Jeg skal mase på deg om oppdateringer jeg, du slipper IKKE unna Forresten så synes jeg det er moro at du skal "satse" litt, langhårscolliene er undervurdert i brukssammenheng synes jeg
starlight Skrevet 13. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2008 Bedre sent enn aldri å komme "ut" *ler* Jeg skal mase på deg om oppdateringer jeg, du slipper IKKE unna Forresten så synes jeg det er moro at du skal "satse" litt, langhårscolliene er undervurdert i brukssammenheng synes jeg Kunne ikke vært mer enig Her har jo foreldredyrene (og flere) bevist at de duger, så da har jeg litt press på meg, tihi! Jeg tror ikke du trenger å mase, for å si det sånn
Papillon Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Så fine valper og foreldre! Likte moren skikkelig godt!
ingervildesaua Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 å, gratulerer Collier er helt nydelige <3
starlight Skrevet 14. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Så fine valper og foreldre! Likte moren skikkelig godt! å, gratulerer Collier er helt nydelige <3 Enig, enig :)
Arhirwen Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Gratulerer så mye! Ble helt syk når jeg så faren til kullet! Fra jeg var liten har mamma og pappa hatt tricolor collie! Nå har dem broren til sheltien jeg straks skal overta! Lykke til med hvalpen og "storesøsteren"! Praktisk talt så blir det vel lillesøster.. Hehe..
starlight Skrevet 15. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Gratulerer så mye! Ble helt syk når jeg så faren til kullet! Fra jeg var liten har mamma og pappa hatt tricolor collie! Nå har dem broren til sheltien jeg straks skal overta! Lykke til med hvalpen og "storesøsteren"! Praktisk talt så blir det vel lillesøster.. Hehe.. Takk hihi, ja Tessa blir nok nesten lillesøster altså Er på en måte glad det ikke ble sobel, ellers ville jeg nok fått høre ofte at den ene var barnet til den andre
Peers Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Takk hihi, ja Tessa blir nok nesten lillesøster altså Er på en måte glad det ikke ble sobel, ellers ville jeg nok fått høre ofte at den ene var barnet til den andre Det får du nok høre uansett, folk spør om det uansett hvor forskjellige hundene er *flir*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar