Gå til innhold
Hundesonen.no

Carma og Kotox sin bildetråd!

PsychoLynx

Recommended Posts

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar
Ja, nå er det virkelig på tide å få noen bilder her!

Kan vel til nød holde ut med pausa til helgen, men fra fredag har Carma ferie! Så da er det ingen bønn!

Vær snill du, ellers så puster jeg livet i en annen tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det virkelig på tide å få noen bilder her!

Kan vel til nød holde ut med pausa til helgen, men fra fredag har Carma ferie! Så da er det ingen bønn!

Hehe, nå skal jeg hjem i morgen da, og carma skal til meg fredag, skal flytte meg ut av leiligheten der jeg er fra og hit, så blir nok stille en tid til er jeg redd :P

Men skal nok komme med noe artig til uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå skal jeg hjem i morgen da, og carma skal til meg fredag, skal flytte meg ut av leiligheten der jeg er fra og hit, så blir nok stille en tid til er jeg redd :P

Men skal nok komme med noe artig til uka! :)

Vente så lenge? :P Da tror jeg noen må sende meg en posjon med tålmodighet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ti uka har dere ikke noe valg! Da har du flytta, Bente har ferie og INGEN unnskyldninger blir godtatt.. :P

me, forøvrig.. Siden du skal hjem en tur nå, så har Bente tid på kvelden til å finne noen av de bildene jeg har ønsket da :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er dere utålmodige?? :P

Litt stress i mitt liv enda da (sånn er det med lærere på slutten av skoleåret liksom...), men som Marit sier så har jeg snart ferie... Og da lover jeg å være litt flinkere! :)

Men skal fikse ett bilde til dere her nå da! *dra med bikkje og gubbe ut på gulvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg gjør for sonefreden altså.... :P

Buffy og Kotox high-five'r.

011-1.jpg

Slayer-Buffy var litt verre, for hun liker ikke særlig godt å tråkke på folk! :) Meeen okei...

Her har hun akkurat felt sitt bytte med Mr. Pointy (for anledningen en trommestikke, men alt som er spisst funker, ikke sant?? :P )

018.jpg

Og forsikrer seg om at vampyren virkelig er død! Litt skadefryd...?? ;)

029-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffeste trynet på siste bildet da! Begynner Buffy å lære av Bridie eller? :P

Haha, neppe... Å få Bridie til å stå på Ole ville nok vært fryktelig mye enklere! Buffy liker som sagt ikke å tråkke på folk... Men nå for tida må hun bare finne seg i alskens tull og tøys uansett så dette var nok bare en ny dum ting i rekken av dusteting! :)

Reisende Mac....? Jahaaaa... må tenke litt på den..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, Marit..... du skal få NOEN, men jeg lover ikke hele den lista der neeei.. :)

Vi starter med det siste bildet jeg tok. En stakkars liten ekornhale som jeg så på tur i kveld... :)

180620083159.jpg

Brun (og litt hvit...) ku:

060620083073.jpg

Person (dvs meg) i "hundebur"...

180620083160.jpg

Har ikke elg i solnedgang, men kan få elg i måneskinn isteden! :icon_redface:

140620083135.jpg

Bilde av menneske som tar bilde.

85FotografMarit.jpg

Bilde som uttrykker ekte kjærlighet.

89CarmaogDio.jpg

Konfirmant/brudepar eller lignende med kjæledyr. Velger da "eller lignende". Min nevø Stians dåp. Rex insisterte på å være med på en god del av bildene... :)

137.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du må bare godta alt her du nå!! :icon_redface:

En mops, dvs 8 stk! Møtte på denne gjengen på tur. De dukket opp en etter en og var til slutt en hel flokk, som oppførte seg som en flokk! De gikk sammen om å jage Buffy og hun syntes det var skikkelig skummelt et øyeblikk, tror jeg - til hun oppdaget at hun lett løpte fra dem alle! :)

030620082988mops.jpg

Hund leker med groenendal. Buffy og Charo.

13BuffyogCharo.jpg

Setter, dvs gordon setter. Og dermed har jeg også tatt en til hvor det ble bedt om bilde av gordon setter (og dalmatiner, helst på samme bilde. Overhørte det siste! Skal fikse dalmatiner senere...).

Dette er lille Balder, nå er han vel et halvt år eller noe...

056-1.jpg

En skadet bil. Er helt sikker på at denne er skadet. Sitter fast noen inne i bilen på dette tidspkt faktisk, men gikk bra så vidt jeg vet.

260320082211Bil.jpg

Hund i solnedgang.

171120071275-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...