Gå til innhold
Hundesonen.no

Hår-kur...

BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

..Jaddaaa....

Saken er at jeg sliter så veeeldig med knuter i håret.. "tugger" ..

etter jeg har dusja... det er så ille, og jeg vet ikke hvordan jeg skal slippe unna dem..

Jeg har prøvd annen shampoo... og balsam .. og jeg grer håret mitt heeeeeelt blankt FØR jeg dusjer...og..

ja... Jeg vet snart ikke hva jeg gjør...annet enn å klippe alt av meg snart :whistle:

Jeg ble så frustrert at jeg begynte å gråte..satt det i en strikk,og la meg på sofaen,og syns synd i meg selv.. I det jeg står foran speilet,og skal til å gre,så blir jeg så sint så sint så sint :hyper:

åssåå...blir jeg leeiii :ahappy:

Noen som har tips? ..

Har ganske langt, TJUKT hår.. :wub:

Skrevet

Klin inn masse balsam og gre håret med fingrene evnt børste mens balsamen er i håret:)

Eller ta en glanskur, da blir jo håret glattere også:whistle:

Skrevet

Kjøp fra frisør, både shampo, balsam og hårkur for slitt hår. Dersom det er lenge siden du har klippet deg bør du gjøre det også. Så hiver du i masse hårkur, fester et håndkle rundt, og lar det sitte i noen timer. Vidunderkur:)

Skrevet

Balsam bruker jeg ikke lenger.. Det ga jeg opp :)

Men jeg bruker Head & Shoulders... pga veldig mye flass før..det er borte da..

Men jeg har prøvd andre shampoer åsså...Men det blir så fett med engang..

Det er en stund siden jeg klipte meg ja..hm..

kanskje på tide da? .. hehe...

Har ei venninne som er frisør..får klippe meg når hu kommer hjem fra Tyrkia.. :)

Men vidunderkurer fra Frisøren skal prøves.. :)

TUSEN TAKK :)

Skrevet
..Jaddaaa....

Saken er at jeg sliter så veeeldig med knuter i håret.. "tugger" ..

etter jeg har dusja... det er så ille, og jeg vet ikke hvordan jeg skal slippe unna dem..

Jeg har prøvd annen shampoo... og balsam .. og jeg grer håret mitt heeeeeelt blankt FØR jeg dusjer...og..

ja... Jeg vet snart ikke hva jeg gjør...annet enn å klippe alt av meg snart :)

Jeg ble så frustrert at jeg begynte å gråte..satt det i en strikk,og la meg på sofaen,og syns synd i meg selv.. I det jeg står foran speilet,og skal til å gre,så blir jeg så sint så sint så sint :)

åssåå...blir jeg leeiii :)

Noen som har tips? ..

Har ganske langt, TJUKT hår.. :)

Da hadde jeg tatt å klippet håret mitt -- klippet vekk alt det slitte. Når håret er veldig slitt knuter det seg hele tiden. Spesielt etter du har dusjen. Vet det av erfaring...

Lykke til.

Skrevet
Balsam bruker jeg ikke lenger.. Det ga jeg opp :)

Men jeg bruker Head & Shoulders... pga veldig mye flass før..det er borte da..

Men jeg har prøvd andre shampoer åsså...Men det blir så fett med engang..

Det er en stund siden jeg klipte meg ja..hm..

kanskje på tide da? .. hehe...

Har ei venninne som er frisør..får klippe meg når hu kommer hjem fra Tyrkia.. :)

Men vidunderkurer fra Frisøren skal prøves.. :)

TUSEN TAKK :)

Jeg ville byttet shampoo ihvertfall, og brukt balsam. Du kan kanskje prøve disse produtkene fra Vichy:

http://www.vichy.no/NB-NO/htmlref/produits/SDA00002.html

http://www.vichy.no/NB-NO/htmlref/produits/ASNR0001.html

Shampoo for fett hår og ømfintlig hodebunn, og balsam for tørt/flokete hår. Jeg bruker ihvertfall de produktene og er veldig fornøyd. I tillegg ville jeg kjøpt en skikkelig hårkur for tørt og skadet hår hos frisør, som andre har nevnt.

Skrevet

Skift shampo (kjøp fra frisør!), bruk balsam (fra frisør!), bruk hårkur minimum en gang i uken, og klipp deg. Spis B-.vitaminer og drikk masse vann (det kan hjelpe på flass og).

Skrevet

Hei :)

Jeg vet at man kun trenger å bruke balsam ytterst i lengdene på håret, så det betyr ikke så mye hvordan hodebunnen er, fet eller tørr.

Jeg har brukt redken kur - for ødelagt hår - bestilte på ebay - rimelig - lurt :)

Har vært veldig plaget med hårknuter i nakken, men ikke nå.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...