Gå til innhold
Hundesonen.no

Burvifte


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Jeg må ha en ny burvifte da den ene er kaputt etter 3 år (syns den varte lenge jeg).

Jeg har denne typen nå:

vifte.jpg

Men det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne viften i forhold til den blå?

Det er ikke så stor prisforsjell og jeg vil jo gjerne har den som fungerer best når jeg først skal kjøpe ny.

Skrevet

Har ingen erfaring med den, men viften jo veldig ''stødig'' og bra ut da :whistle:

Tror det blir til at jeg også kjøper vifte i år, ettersom vi skal på ferie med bilen i sommer. Blir temmelig varmt for hunden om ikke AC er helt på topp liksom.

Guest Jonna
Skrevet
Har ingen erfaring med den, men viften jo veldig ''stødig'' og bra ut da :ahappy:

Tror det blir til at jeg også kjøper vifte i år, ettersom vi skal på ferie med bilen i sommer. Blir temmelig varmt for hunden om ikke AC er helt på topp liksom.

Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :whistle:

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Skrevet
Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :ahappy:

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Oida, ser ut som jeg er litt sent ute, igjen. :hyper:

De selger vel burvifter på samtlige utstillinger (mener jeg har sett det på minst en utstilling), så muligens de selger vifter på dobbelutstillingen i Oltedal. *Krysse fingrene*

Håper du blir fornøyd med viften du har bestilt og at den varer like lenge som din forrige :whistle:

Skrevet

Et lite tips...Den grå burviften som de selger på Dogwise kjøpte jeg på ebay for en hundrelapp inkludert frakt.. :)

Skrevet
Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :)

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Men du, et spørsmål siden du er "bevandret" innenfor burvifte problematikken. Den blå viften, jeg har alltid sett for meg at man setter den med viften MOT buret jeg. Mens den grå vender jo vekk fra buret. Er dette et problem? Eller er poenget med viften at den skal vifte rundt luften i hele bagasjerommet?

Guest Jonna
Skrevet
Men du, et spørsmål siden du er "bevandret" innenfor burvifte problematikken. Den blå viften, jeg har alltid sett for meg at man setter den med viften MOT buret jeg. Mens den grå vender jo vekk fra buret. Er dette et problem? Eller er poenget med viften at den skal vifte rundt luften i hele bagasjerommet?

Dem blåser begge inn i buret :) Dem er nesten like på begge sider for at ikke noe skal kunne stappes inni og kappe av seg fingen... eller noe slikt :)

Skrevet
Dem blåser begge inn i buret :) Dem er nesten like på begge sider for at ikke noe skal kunne stappes inni og kappe av seg fingen... eller noe slikt :)

Thanx! Nå lusker jeg rundt på Ebay og amazoon. Men det ser ikke ut til at det er mer enn kanskje 50,- rimeligere (og fjørti tusen dager i levering) å hente på det.

Guest Jonna
Skrevet
Thanx! Nå lusker jeg rundt på Ebay og amazoon. Men det ser ikke ut til at det er mer enn kanskje 50,- rimeligere (og fjørti tusen dager i levering) å hente på det.

Eller her jeg har iallefall lat meg lure til å bestille og dem garanterer at det sendes innen 24 timer.

Så jeg håper det kommer fort!

Jeg bestillte den grå, men avbestillte den igjen når det viste seg at dem ville ha 98,- i frakt...

Skrevet
Eller her jeg har iallefall lat meg lure til å bestille og dem garanterer at det sendes innen 24 timer.

Så jeg håper det kommer fort!

Jeg bestillte den grå, men avbestillte den igjen når det viste seg at dem ville ha 98,- i frakt...

Hvor mye ville de ha i frakt her? Jeg sitter og knoter med skjemaene, men vil liksom ikke helt trykke videre før jeg er sikker på at det ikke kommer på 400 i frakt liksom :)

EDIT: dæven, gadd ikke å vente på at du kom med en melding her.. Totalt 20.99 dollar.. pokker meg billigere enn hva jeg ville fått i Norge gitt!

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...