Gå til innhold
Hundesonen.no

Burvifte


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Jeg må ha en ny burvifte da den ene er kaputt etter 3 år (syns den varte lenge jeg).

Jeg har denne typen nå:

vifte.jpg

Men det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne viften i forhold til den blå?

Det er ikke så stor prisforsjell og jeg vil jo gjerne har den som fungerer best når jeg først skal kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med den, men viften jo veldig ''stødig'' og bra ut da :whistle:

Tror det blir til at jeg også kjøper vifte i år, ettersom vi skal på ferie med bilen i sommer. Blir temmelig varmt for hunden om ikke AC er helt på topp liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Har ingen erfaring med den, men viften jo veldig ''stødig'' og bra ut da :ahappy:

Tror det blir til at jeg også kjøper vifte i år, ettersom vi skal på ferie med bilen i sommer. Blir temmelig varmt for hunden om ikke AC er helt på topp liksom.

Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :whistle:

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :ahappy:

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Oida, ser ut som jeg er litt sent ute, igjen. :hyper:

De selger vel burvifter på samtlige utstillinger (mener jeg har sett det på minst en utstilling), så muligens de selger vifter på dobbelutstillingen i Oltedal. *Krysse fingrene*

Håper du blir fornøyd med viften du har bestilt og at den varer like lenge som din forrige :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, da må du skynde deg! Omtrent alle sidene jeg er innpå er utsolgt for viftene :)

Så nå har jeg bestillt den grå og håper dem har flere igjen.... (og at jeg blir fornøyd)

Men du, et spørsmål siden du er "bevandret" innenfor burvifte problematikken. Den blå viften, jeg har alltid sett for meg at man setter den med viften MOT buret jeg. Mens den grå vender jo vekk fra buret. Er dette et problem? Eller er poenget med viften at den skal vifte rundt luften i hele bagasjerommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Men du, et spørsmål siden du er "bevandret" innenfor burvifte problematikken. Den blå viften, jeg har alltid sett for meg at man setter den med viften MOT buret jeg. Mens den grå vender jo vekk fra buret. Er dette et problem? Eller er poenget med viften at den skal vifte rundt luften i hele bagasjerommet?

Dem blåser begge inn i buret :) Dem er nesten like på begge sider for at ikke noe skal kunne stappes inni og kappe av seg fingen... eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem blåser begge inn i buret :) Dem er nesten like på begge sider for at ikke noe skal kunne stappes inni og kappe av seg fingen... eller noe slikt :)

Thanx! Nå lusker jeg rundt på Ebay og amazoon. Men det ser ikke ut til at det er mer enn kanskje 50,- rimeligere (og fjørti tusen dager i levering) å hente på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Thanx! Nå lusker jeg rundt på Ebay og amazoon. Men det ser ikke ut til at det er mer enn kanskje 50,- rimeligere (og fjørti tusen dager i levering) å hente på det.

Eller her jeg har iallefall lat meg lure til å bestille og dem garanterer at det sendes innen 24 timer.

Så jeg håper det kommer fort!

Jeg bestillte den grå, men avbestillte den igjen når det viste seg at dem ville ha 98,- i frakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller her jeg har iallefall lat meg lure til å bestille og dem garanterer at det sendes innen 24 timer.

Så jeg håper det kommer fort!

Jeg bestillte den grå, men avbestillte den igjen når det viste seg at dem ville ha 98,- i frakt...

Hvor mye ville de ha i frakt her? Jeg sitter og knoter med skjemaene, men vil liksom ikke helt trykke videre før jeg er sikker på at det ikke kommer på 400 i frakt liksom :)

EDIT: dæven, gadd ikke å vente på at du kom med en melding her.. Totalt 20.99 dollar.. pokker meg billigere enn hva jeg ville fått i Norge gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...