Gå til innhold
Hundesonen.no

Samuel "Sammy" Eto'o - Labrador/blanding


rajah

Recommended Posts

Her skal det altså handle om vår Sammy:D Han er en blandingshund, men ser mest ut som en labrador. Det er kanskje fordi faren hans er rein labrador og mora også har labrador i seg. Mora har (i tillegg til labrador) schæfer, collie og newfoundlander i seg, så blir moro å se hva slags krabat vi ender opp med her;) Han er i skrivende stund blitt ca 12 uker og vi har vært hos dr. dyregod (:whistle:) for å vaksinere han. Den turen gikk fint og han fikk en ny ball fordi han var så flink!

Må bare fortelle en liten "historie" her:

Her en kveld hadde vi vært ute og gått tur, så når vi kom hjem så la sammy seg på teppet og slappet av mens jeg og kjæresten min spiste litt. Det var blitt ganske sent så når vi hadde spist ferdig så gikk vi på badet for å gjøre oss klare for køya. Vi bestemte oss for å rydde av bordet ETTER vi var ferdige på badet... ikke så veldig smart...

Det som da skjedde var at kjæresten min ble ferdig før meg og gikk ut i stua for å begynne på bordet. Da hørte jeg bare at kjæresten min begynte å le før hun kom inn med et rundt, gult beger i hånden. Det viste seg altså at den smarte lille gutten vår hadde fått tak i leverposteiboksen som sto på bordet, tatt av plastlokket og spist boksen helt rein. Hadde lyst til å gi han litt tilsnakk, men siden det skjedde før kjæresten min kom ut, og siden han lå der med de enorme valpeøynene sine og så helt uskyldig ut, kunne jeg ikke gjøre annet enn å smile:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra:D Vi Gleder oss!

En annen morsom stund fikk vi da var ute og gikk tur:

For de som er lokalkjent i Moss så gikk vi opp i lysløypa opp mellom grindvold skole og Mosseporten senter. Gikk løypa til norødegård og svingte av der. Gikk tilbake igjen langs veien som går mot grindvold og tenkte at vi skulle stikke nedom Patterødtjernet, der er det jo mye dyreliv og mye artige stubber og sånt. Så vi dro ned dit da, og jeg satt meg på den tynne steinen/utstikkeren som ender der det blir brådypt. Sammy fløy litt rundt og kosa seg med å jage sommerfugler og gnage kongler men plutselig ble han VELDIG "surrete". Han løp frem og tilbake bak ryggen min og da tenkte jeg at han ville gå litt igjen. Men der tok jeg feil...

Så fort jeg reiste meg opp og tok et skritt innover så løp han forbi meg i full fart og kastet seg ut i vannet! :):) Han svømte et par "svømmetak" før han snudde og ville opp på land igjen, og siden det var brådypt og litt høyt opp på steinen så måtte jeg løfte han opp. Dermed var det to glade, våte gutter som ruslet hjemmover for å finne noen håndklær og en matbit:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det her en dag vi var ute i hagen og lekte før vi skulle avgårde bort til fotballbanen for å kaste ball... Vi rundet hushjørnet og Sammy, som hadde gått rundt like før oss, sto der stolt som en hane. Vi så at han hadde noe hengende ut fra hver munnvik og når vi kom nærmere så vi at veslegutten hadde fanga en stålorm! (kjæresten min fikk "panic":lol:) Det hele endte med at vi måtte ta livet av stakkars lille ormen, etter den røffe behandlingen han fikk av den tøffeste gutten i gata, Samuel Eto'o:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...