Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunden din i utstillingsstilling

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

En kupert dobermann bør ha noe å "strekke" seg etter og bør helst ikke stilles opp.

Dette bildet var ikke så verst det, men jeg ville nok ha konsentrert meg mer om bakparten en om fronten på den hunden der :D

;) nå sto jeg på en høyde noen meter foran hunden på det bildet,så han må se opp på meg, og det man heller ikke ser, er han som stiller opp som sier "fjern deg!" til meg ;)

Det er mye å plukke på på det bildet, men jeg syns det er fint uansett jeg. lille mongo. :)

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

;) nå sto jeg på en høyde noen meter foran hunden på det bildet,så han må se opp på meg, og det man heller ikke ser, er han som stiller opp som sier "fjern deg!" til meg :)

Det er mye å plukke på på det bildet, men jeg syns det er fint uansett jeg. lille mongo. ;)

så du har en såååånnnnn handler :D det er nok i mange tilfeller greit å kunne stille de selv.

bildet er fint det ;)

Skrevet

Får legge inn jeg og da, selv om det er en gammel tråd...

Jóga i ringen på Lundamo:

i13046779_63124_2.jpg

Saeta (etter bedømmelse) i Bø:

i100541587_46036_2.jpg

Bakbeinet nærmest skulle vært lenger bak, men pytt...

i112405196_11961_2.jpg

Skrevet

så du har en såååånnnnn handler :( det er nok i mange tilfeller greit å kunne stille de selv.

bildet er fint det :P

:P jupp..! Tilslutt var jeg 20 meter vekke,laaangt oppi bakken..hihihi - første gang odin ble stilt, ble han handlet av samme person som på bildet,siden han er kjempeflink og jeg hadde null erfaring i ringen. Det regnet i bøtter,og jeg måtte gjemme meg bak folk og telt når min løp,og så stakk jeg hodet frem når han skulle stå... :rolleyes: funker godt på en mammadalt... :rolleyes:

Neste gang stilte jeg ham selv,og det kommer jeg nok til å fortsette med,for det var morro. :P

Skrevet

Slenger med to bilder av mitt lille pels krapyl:P

hehe.... han hater å bli stilt opp, så er ikke han av de peneste hundene heller :wub:

Bilde379.jpg

Bilde380.jpg

Skrevet

Tok nye bilder av snuppene på tur idag

Ble rimelig fornøyd med disse :wub: De er ikke nybørstet akkurat, men ser da greie ut

Jóga 3 år gammel

i114172867_76512_2.jpg

Saeta 11 mnd. gammel

i100296783_23478_2.jpg

Guest Vicky
Skrevet

Vicky nedrøytet i vinter med snøklumper i pelsen riktig nok :D men jeg syns hun er vakker! :wub:

vickystrliten0fh.jpg

Sol`s Amazing Miss Vicky, The Painted Lady

Skrevet

Har visst ikke lagt ut bilde av min hund her. Så får gjøre det. Driver ikke noe med utstilling, så da blir det ikke så veldig profft, siden vi ikke har trent så mye på det fra starten.. Det beste hittil:

Oppstilling.jpg

Skrevet

Et bilde fra valpeshow :P

6g.jpg

Et annet bilde fra trening.. Er ikke egentlig et oppstillingsbilde men.. Jeg tar aldri oppstillingsbilder, så derfor har jeg naturlig nok heller ingen :P Det er jo så vanskelig..

1a.jpg

Skrevet

Her er noen av Kali. Jeg var alene så det var ikke helt lett :P

P1010356.jpg

P1010355.jpg

P1010351.jpg

Er ganske ny i dette, så kom gjerne med tilbakemeldinger :P

Skrevet

Får legge ut bilder av mine to også da:

emil11mndletohallen.jpg

Emil, 11 mnd i engangsbedømming i Letohallen i februar.

utstillingblondie.jpg

Blondie, 2 år.

Leste i en annen tråd her om posisjon for aussien: Nei, den skal ikke stå parallelt bak.

Skrevet

Vicky nedrøytet i vinter med snøklumper i pelsen riktig nok :P men jeg syns hun er vakker! :innocent:

vickystrliten0fh.jpg

Sol`s Amazing Miss Vicky, The Painted Lady

Her står hun kjempebra ;) Nydelige vicky'en :P

Guest Vicky
Skrevet

Her står hun kjempebra :P Nydelige vicky'en :P

Tusen hjertelig takk!! Hyggelig å høre! :icon_redface: Tusen takk for tilbakemelding. Trenger det for å bli bedre :D

Skrevet

Her er ett nytt bilde av Cody.. Bakbena skulle vært lenger bak og ørene skulle stått, ellers så er det ett veldig bra bilde. :)

IMG_6553copyCodylite.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...