Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Nirm

Recommended Posts

Noen har lurt litt på om å ha litt faste lydighetstreninger, og om jeg ville stille opp og hjelpe litt til. Noe jeg har sagt ja til. Det er vel med tanke på fram mot bronsjemerket og klasse 1 regner jeg med (men selvfølgelig videre klasser og...).

Lurte på om det var fler som var interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert :icon_confused:

Har en boxer på 9 mnd, og vi holder på å trene mot bronsemerket. Det skal vi prøve oss på om kun et par uker, og vil gjerne trene litt før det? Har endel ledig tid både i ukene og helgene som kommer, og kan trene fra og med imorra liksom:p Med tanke på faste treninger er vi også interessert videre etter det, mot klasse 1..

Så hyggelig av deg å bli med på noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmøtet fredag bestod av Lill....

Noen sa at de skulle komme, men hverken dukket opp eller gav noen ny beskjed om at noe var kommet i veien...

Edit: Jeg vurderte å gi dette et par sjanser til, men etter litt tenking så har jeg funnet ut at jeg gidder ikke å bruke fritid på å hjelpe folk som ikke dukker opp når de sier de skal.

Dersom andre ønsker å henge på på noen treninger, så kan de ta kontakt med meg på PM eller MSN, og så avtaler vi tider og treninger og jeg kan trå til med litt hjelp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...