Sunlily Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Jeg har en Alaska Husky hann på ett år. Når han skal tisse, står han (som en oksekalv). Er dette normalt?
Huldra Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Jeg vet ikke helt hvordan oksekalver står, men hvis du mener at han bøyer bekkenet nedover (på en måte), og ikke løfter foten, så ja, det er "normalt". Det er ikke alle hannhunder som begynner å løfte foten før veldig sent, om i det hele tatt. Noen gjør det ikke så ofte som andre heller.
Einstein&Charlie Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Den mindste af mine hunde er 3½, den første tissetår på hver tur, der står han som din eller sætter sig ned, først derefter letter han ben hvis han skal markere.
Aina&Kaizer Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Min hann på 15 måneder står når han skal "tømme seg" (om morgenen f.eks), og løfter beinet når han markerer.
jeanette-k Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Min på 2 år løfter sjeldent på beinet. Og han begynte ikke med det før han var over 1 år.
Lola Pagola Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Jeg har en Alaska Husky hann på ett år. Når han skal tisse, står han (som en oksekalv). Er dette normalt? Mener du at han står rett opp og ned rett og slett?
Kathja Skrevet 30. Mai 2008 Rapporter Skrevet 30. Mai 2008 min gjør begge deler.Noen ganger så løfter han beinet så han nesten tryner overende.Andre ganger ser det ut som han er i "latmans"modus og står med alle 4 beina pent planta mens strålen står..rare dyra.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar