Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan trene innkallning


Monika!

Recommended Posts

Vel gjør som naboen min da vel:

Hunden har rømt fra "bingen" kommer til oss som er ute å trener skikkelig innkallning :wink: å hilser å er så snill atte. så kommer naboen roper på hunden, hunden kommer uten noe om og men, etter det har gått ca et halvt sekund kjefter han opp hunden delux!! tok han i halsbandet løfta han opp og sa nei nei nei fyy fyy!! å sånn holdt han på :) snakka litt med oss, å jikk tilbake, på veien drog han hunden og fortsatte å rope nei!

Det hunden står å uler å piper når han er hjemme i bingen, gjør ikke annet enn å stå der om dagene. skal å vite at dette er en fuglehund, så han blir nok bare brukt i jakta dessverre :D å han har nå skaffet seg en elghund! som er 6mnd.håper den slutter å pipe da. men er ikke rart hunden stikker av når den får kjeft når den kommer tilbake :D fyyy ass blir så irritert!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke tror jeg desverre :) jeg og, kjempe snill hund, tror den er lydig å jeg, hvis den bare får sjansen. vi kan ikke snakke til han får da får vi kjeft hvis lucas piper eller lager noe lyd når han er ute, noe som han nesten aldri gjør. håper han lærer snart alstå at hunden trosser ham eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...