Gå til innhold
Hundesonen.no

Klær til oss hundefolk


Wanderlust

Recommended Posts

Jeg har snart bursdag og tenker litt at jeg vil ønske meg klær som er kjekt til hunde-bruk.

Så da trenger jeg anbefalinger fra dere. Bukser, jakker og gensere. Kanskje sko også (ikke muckboots). Krav er at det skal helst være til helårsbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte i en annen tråd etter jakke, og fikk tips om arrak outdore klær. Ser meget bra ut, og de har mye. Vet ikke om de har sko da ...

Sett på de og det er skrevet opp :P Men syns det er litt lite valg, og tror kanskje jeg vil ha en annen jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til treningsbukse? Bare spør her jeg, siden det er en hundemenneskeklestråd :P

Den må ha lommer som er ganske dype på lårene, så man kan fylle med godbiter uten at det spretter ut selv om man løper. Ikke for trang, men ikke helt Aladdin heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeklærene mine er fra Gappay. De koster litt, men de tåler alt også.

Jeg har ei svart bukse med potemerker nede. Jeg tror den er nr 1559 i katalogen (jeg er ikke så veldig god til å forstå belgisk... men dere ser den til høyre). Jeg har også vesten som hører til, den er også veldig luftig og fin.

De andre treningsjakkene og vestene er også kjempe god :P Den ene jeg har er brukt hver dag i 3 år, og den er så god som ny.

Jakken som er nr 1530 er ny, og er i tillegg foret med teddyfòr tror jeg det er. (Den har jeg ikke, men den er bestilt :P )

1535 har jeg også. Det er mer overtrekks klær, og er vann og vindtett.

Bestiller man gappayting fra denne siden: http://www.brynhildnordvik.com/ så får man omtrent tingene til halv pris. Selene som koster 700,- på norske nettsider, betaler man 300 kr for her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjelden "merkeklær" når jeg er på trening. Har funnet ut at helt vanlige arbeidsbukser tilfredstiller alle mine krav om slitestyrke og lommer. Og de er som regel lettere å få tak i og billigere enn andre typer friluftsbukser.

Blir noe annet om jeg skal trene i skogen og det kanskje regner, da hender det at jeg ønsker meg en litt mer vanntett bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...