Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan traff du din bedre halvdel?


Wanderlust

Recommended Posts

Vi møttes på øvrevoll han er jo fra ungarn han også og vi begynnte å snakke. Første gangen jeg så han synes jeg han var så stygg og huff og nei. Men vi ble sittende å snakke og så dro vi avgårde på ett travløp sammen med noen kjente og der ble jeg virkelig kjent med han og tenkte nei men for en søt gutt. Så ble vi veldig gode venner og var vel det ett halvt års tid før vi kysset. Vi gikk på gaten og skravlet og vi tullet lit så skulle jeg bare slå bort i han og si at nei nå ,må du slutte å tulle da og da trodde han at jeg skulle til å kysse han (sier han var aldri i min intensjon) men vips så kysset han meg. Det kysset var noe av det utroligste jeg har opplevd det var virkelig pang som om jeg hadde kjent han for alltid. Og jepp der ble jeg forelsket. Vi har vert sammen i 8 år og gift i 4. ja og det hjelper jo litt på at han driver med gallophester og at vi har samme intresser. Min vi har det i alle fall utrolig flott samme fortsatt like nyforelsket faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg er virkelig inne i "lurer på mye rart" humør for tiden. Kan noen gi meg en god forklaring på hvorfor det kalles "den bedre halvdel"? :lol:

Her i gården er vi konsekvente og sier "min ANDRE halvdel".. Likestilling, var ikke det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Møttes på jobb. Jeg synes han var rar... Han syntes jeg var rar.. Vi ble gode venner og 8 mnd senere "stjal" jeg han fra dama hans som han hadde bodd sammen med i 5 år. Det siste der anbefales ikke... overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...