Lollipopp Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 ..til å ha med hunden sin å se på utstilling selvom man ikke skal være med selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 På de fleste utstillinger er det greit ja. Ta med vaksinasjonspapirer (selv om jeg aldri har opplevd at de blir sjekket på hund som ikke er påmaldt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Okei Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Bare et lite tips. På store utstillinger i Sverige tillates det ikke hunder som ikke er påmeldt. Som feks World dog show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Skal bare en liten tur i Mossehallen tenkte jeg Men takk for tipset da drar jeg ikke med meg doggen dit uten å ha meldt på nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2008 Som de andre har sagt: på de aller fleste utstillinger er det helt greit. Eventuelt så kan du jo bare kontakte dem og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Sendte mail til NMHK Østfold og fikk følgende svar: Husk gyldig vaksinasjon så går nok det greit. Dette gjaldt da i Mossehallen 25.05.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar