Gå til innhold
Hundesonen.no

20 år gammel hund


bardmand

Recommended Posts

Eieren av denne greyhounden er på et forum jeg er medlem av. Jeg blir litt engstelig når jeg hører om slike metusalemer, men denne gjorde virkelig mine bange anelser til skamme - hun ser både glad og fornøyd ut.

http://www.mysuncoast.com/Global/story.asp...p;nav=menu577_6

OBS! Husk å kikke på videoen det er linket til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke min mening å promotere adopsjon av racing-greyhounds, la det være sagt. Det er et ganske ømtålig emne, og på ingen måte etisk uproblematisk. Vil anbefale folk å søke i tråder her på Sonen før de tar et slikt skritt, og lese motargumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Morfaren min hadde dobermann og rottweiler, disse ble ved et uhell parret og det ble valper av det.

Han valgte og beholde to tisper fra dette kullet, Sidney og Taya.

Sidney ble avlivet 19 år gammel pga kreft, hun var ii fin form helt frem til avgjørelsen ble tatt. Hun levte et godt liv, og var frisk og rask hele livet.

Taya ble funnet død på kirketrappen 21år gammel. Hun var frisk og rask hele livet, og sovnet stille inn mest sansynlig pga alderdom. Det var ingen som ante noe om at hun skulle dø da hun gjorde, fordi hun var så rask og frisk hele livet. Det kom som et sjokk på mange av oss..

Så, jeg tror at under rette omstendigheter, så kan hunder bli gamle. Og jeg håper at mine skal holde ut og være friske og raske LENGE!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...