bardmand Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Eieren av denne greyhounden er på et forum jeg er medlem av. Jeg blir litt engstelig når jeg hører om slike metusalemer, men denne gjorde virkelig mine bange anelser til skamme - hun ser både glad og fornøyd ut. http://www.mysuncoast.com/Global/story.asp...p;nav=menu577_6 OBS! Husk å kikke på videoen det er linket til!
Caroline Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Ja, den så jo faktisk frisk og fin ut. Så for meg en blind og døv haltende sak jeg nå, men det var visst bedre enn antatt
shatique Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Oisann. Det er ikke hver dag man kan lese at en hund blir så gammel.
Kristiin Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Her er siden den ble funnet ifra, vis det er noen som er ute etter en utlands greyhound http://greyhoundpets.com/list.htm Her
bardmand Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Nå var det ikke min mening å promotere adopsjon av racing-greyhounds, la det være sagt. Det er et ganske ømtålig emne, og på ingen måte etisk uproblematisk. Vil anbefale folk å søke i tråder her på Sonen før de tar et slikt skritt, og lese motargumentene.
siljestokka Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Hvor gammel kan en hund bli egentlig?? Jeg kjenner ei som har en dachs på 15-16 år.. Synes det er ganske gammelt jeg. Tenk deg en 20 år gammel hund da .. wow.. Det er gammelt det til hund å være.
ToneS Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 wow.. Jeg også hadde forestilt meg en gammel og skral hund nå. Hun så jo ut som hun hadde det fint, var blid osv.. :rolleyes2:
ipadda Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Skrevet 29. Juni 2008 Morfaren min hadde dobermann og rottweiler, disse ble ved et uhell parret og det ble valper av det. Han valgte og beholde to tisper fra dette kullet, Sidney og Taya. Sidney ble avlivet 19 år gammel pga kreft, hun var ii fin form helt frem til avgjørelsen ble tatt. Hun levte et godt liv, og var frisk og rask hele livet. Taya ble funnet død på kirketrappen 21år gammel. Hun var frisk og rask hele livet, og sovnet stille inn mest sansynlig pga alderdom. Det var ingen som ante noe om at hun skulle dø da hun gjorde, fordi hun var så rask og frisk hele livet. Det kom som et sjokk på mange av oss.. Så, jeg tror at under rette omstendigheter, så kan hunder bli gamle. Og jeg håper at mine skal holde ut og være friske og raske LENGE!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar