Nirm Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Noen som har lyst å pakke sekk og gå tur til lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 har ganske lyst men er null kjent i østfold hihi hvor skal man evt gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Ja det hadde vært kos. .men jeg har minsten og dere går vel sikkert på steder det ikke er så lett å komme til med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Vi kan sikkert legge turen til et sted som det er mulig å ha med vogn (du må ha en vogn som tåler å kjøre på noe annet enn asfalt da ). Kommer an på hvem som blir med, og hvor mange som har lappen av de etter hvor vi legger turen. Men Moss er vel enkelt for mange, og "midt i mellom" for oss som bor andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Vi har vogn som tåler litt skau og 3 åringen har dessuten også bein å gå på Men greit å ha noe han kan slappe av i innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Da skal vi alltids få med oss både hunder, unger og vogner. Der Lill, Nina og jeg gikk sist var det veldig fint egentlig. Og gode stier for det meste. Da møttes vi hos Lill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Aner ikke hvor Lill bor jeg Kunne vi ikke møttes i Nesparken da? Og klokkeslett? Må høre med kjæresten før jeg avtaler noe da. .men høres deilig ut med en lang tur i finværet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Er jo ikke så mye man kan gå fra Nesparken da, og det er jo litt morsomt å gjøre noe annet enn å henge der. Veibeskrivelse kan vi alltids hoste opp. Både Nina og jeg fant fram til Lill, så det er fult mulig å gjøre det. Evt så kan de som ikke vil gå så langt møte oss ved en av de bensinstasjonene som ligger ved E6. Vi passerer nemlig de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Da har jeg snakket med typen, og han var helt med Når og hvor skal vi møtes? Skal vi ha med noe niste og kaffe og sånn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Har prata med Lill nå. Klokken 1400 hos henne. Hun får komme med veibeskrivelse senere. Ta med mat og drikke og så griller vi litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 er det fortsatt treff 8. når dere skal på tur 10. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Vi dukker vel mest sannsynelig opp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 kanskje vi og en Golden kommer også, vi får se ann litt men det høres sååå koslig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Adressa er trudvangbakken 5, så kan de som kommer søke opp på gulesider... Jeg har ikke mer nett, så vi sees imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 var det koselig på tur? var dessverre alfor sliten etter gårdagen til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Jepp. Vi hadde det veldig koselig, selv om det bare var Blondiemamma med famile, Lill og meg som møtte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Tusen takk for kjempekoselig tur i dag Både to og firbente her i huset hadde det kjempe trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar