Kine Helen Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 jeg skal bort på biblioteket etter jobb i dag. og tenkte menst jeg var der kunne jeg jo låne meg noen hundebøker:) er det noen av dere som har noen forslag..?!? (sjefen er borte i dag:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 "Dominans og lederskap - fakta eller overtro?" Kjempe bra bok, ser mer ut som et hefte da men.. Fikk den i posten når jeg bestilte canis abonement. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 "Dominans og lederskap - fakta eller overtro?" Kjempe bra bok, ser mer ut som et hefte da men.. Fikk den i posten når jeg bestilte canis abonement. Ja den var kjempe fin! Har du lest Turid Rugaas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 7. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2005 Jeg kjøpte noen finer bøker (en serie) om hunden, jakthunden, valpen osv osv. Kjempe fin serie, ganske morsom også! Kan si hva den heter når vi snakkes, må sjekke og orker ikke gå dit nå hehe :oops: Har dessuten bestilt et par bøker fra nettet Om chihuahua osv! Veldig ok bøker Klems ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 11. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2005 Oklikkertrening for din hund er bra. Kanskje ikke like interessant for alle og enhver, men den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar