Red Merle Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Min lille aussie valp på 8 uker kunne trenge litt sosialt samvære med andre hunder og mennesker. Hadde vært fint med en valp som hun kunne få lekt litt med, men går bra med unghund og voksen hund også. Så, ser jo det har vært snakk om treff på Eik her før.. Så lager en ny tråd hehe. Noen som er interessert? Kunne møttes på Kongseik ungdomskole f.eks og gått i lysløypa. Eller evnt møttes ved meny eller rema på Eik en dag? Hadde vært så flott med noen å sosialisere sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pips Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Jeg er interessert! Har ikke valp, men en 15 mnd gammel norfolk terrier som fremdeles tror hun er valp Bor på Nordre eik, så lysløypa passer veldig fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene&Aros Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Jeg har en boxervalp på 20 uker som jeg er sikker på ville storkost seg Så vi er gjerne med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Jeg kan også være med, om det blir et tidspunkt som passer. Vet ikke hvordan dere andre jobber, men jeg er som regel hjemme litt før seks på vanlige ukedager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Jeg er hjemme etter klokken 15:00 sånn ca , de dagene jeg jobber. I helga er det fri . Noen som har forslag om tidspungt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene&Aros Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2008 Jeg har eksamen mandag og fredag uken som kommer, sitter å leser resten av dagene, utenom fredags kveld da jeg jobber. Trenger alltids et avbrekk fra bøkene. Ukene deretter er det samme løypa, lesing. Så vi kan så og si hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 OK, fler som er interssert? Kunne tatt det til nesten søndag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Jeg er interessert i tur, eller bare leking på en grassplen. Hadde vært koselig å fått det til de nærmeste dagene, har ingen planer Har liten kineser med mye fart som elsker å leke. Send PM med når det passer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Kan vi ikke prøve å få det til nå i pinsen, da? F. eks på mandag.. eller er det litt kort frist kanskje? Jeg kan på tirsdag og onsdag også! Nå har jeg jo valp på ca 7 uker samt voksen ulvehund (3 år). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Kan på mandag EDIT: og tirsdag, og onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene&Aros Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Vi er litt fram og tilbake til Tønsberg om dagen, da vi holder på å flytte. Men, tar gjerne en tur innom evt. mandag for å møte noen andre vofser dersom det lar seg gjøre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Mandag har blitt uaktuelt for oss nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Jeg henger meg også gjerne på! kan på onsdag! Har en whippet tispe på ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Tirsdag og Onsdag passer bra for meg. Men da må det være på ettermiddagen da Jatzy er forresten 9 uker nå da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Jeg har innsett av valpen min er fortsatt veldig liten, så vi venter litt med treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Treff i morgen på ettermiddagen? Noen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Når og hvor vil du gå tur? Kan hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Ahh, var i Horten i dag . Skal til horten på fredag også... Men i morra kan gå, kan hele dagen etter klokken 15:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Noen som er interesserte i å få i gang et hundetreff i nærmeste fremtid? Har en valp å sosialisere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene&Aros Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Vi kan godt være med. Min valp 6 mnd blitt og en "liten" rampefant Dog elsker han alle hunder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Så bra! Min er også litt av en rønner så det går nok bra ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2008 Kan godt bli med, men ser helst at vi også går med dem en god stund i bånd også, ikke bare herjing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2008 Kan godt bli med jeg også, men min får ikke være løs. Hu bare stikker av om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2008 Selvfølgelig kan de gå i bånd! Jeg er heller ikke interessert i vill herjing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar