Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

Jeg vil se et bilde av noen som spiller yatzy.

DSC_0023.jpg

Blir du ikke snart lei av å finne bilder hele tiden? :icon_confused: Hehe.

Jeg vil si en hund (eller et annet dyr) som skriver på et tastatur. ;)

Hehe, kan hende det snart blir lenger mellom svarene mine her.. Bestemmer meg alltid for at "nå, nå skal jeg slå av pc'n, bare sjekke en siste gang." Også sjekker jeg, og tenker "nei, legger jeg det ikke ut nå, så glemmer jeg det i morra" også er jeg igang igjen ;)

Holder det med en som sover på tastaturet eller?

DSC01855.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Meeen det er juks å legge de ut her :icon_confused:

Hehe, slapp av. Skal bruke mine egne heeler bilder jeg mah! ;)

Bildene jeg legger ut her har jeg ENTEN tatt selv, eller ER MED på... (eller så er de tatt med MITT kamera). Håper dette er en ok deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slapp av. Skal bruke mine egne heeler bilder jeg mah! :icon_confused:

Bildene jeg legger ut her har jeg ENTEN tatt selv, eller ER MED på... (eller så er de tatt med MITT kamera). Håper dette er en ok deal?

Jeppers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan hende det snart blir lenger mellom svarene mine her.. Bestemmer meg alltid for at "nå, nå skal jeg slå av pc'n, bare sjekke en siste gang." Også sjekker jeg, og tenker "nei, legger jeg det ikke ut nå, så glemmer jeg det i morra" også er jeg igang igjen :icon_confused:

Holder det med en som sover på tastaturet eller?

DSC01855.jpg

Kan jeg tenke meg. ;)

Sovepus på tastaturet holder det. ;) Vi har nesten lik pc forresten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som du.... skuffet over hastighetn til tider, samt at jeg sleit skikkelig med å få frem bilder fra cder som var brent på gamle pc'n min her. av uviss grunn. ellers fornøyd.

Kjipe greier.

Har du bilde av en katt og en blomst? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se den hunden du (Marit assa ;) ) syns er søtest i hele verden, og det kan ikke være noen av de hundene du har eid :icon_confused:

Da tror jeg at vi er på Quattro igjen altså.... Men du kan få et annet bilde av han da. (håper det kan funke med han siden jeg egentlig ikke har eid han, kun reddet han fra avliving og omplassert han)

Som valp igjen

quattro1.jpg

Et år eller to gammel

quattro3.jpg

Ogher tror jeg han er 5... Desverre er han blitt litt tykk, og sku vært på slankefarm. Jeg er blitt spurt om jeg vil ha han jeg, men han spyr bare han ser en bil, og de funker det dårlig her

quattro7.jpg

Evnt kan det kanskje være Sasha her. Jeg vurderte å overta henne etter at Buffy ble avlivet, men da hu angrep kattene GANG PÅ GANG og virkelig hadde som mål å drepe dem, så kunne jeg ikke.. .

Bilde063Custom.jpg

Kjipe greier.

Har du bilde av en katt og en blomst? ;)

å jada! ;) Dette er vel den eneste planten Psycho ikke rakk å spise opp fø jeg tok bilde av han

Diverse030liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se en hund i et blomsterbedd :)

buffy6.jpg

Jeg vil se bilde av ei brun ku.

:) Jeg har bodd på landet i alle mine snart 29 år, og jeg har IKKE bilde av ei brun ku! Jeg har bilde av en kjempe av en brun og hvit okse, men IKKE av ei ku! *mumle noe om at joda, det kommer.. etterhvert....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det da ikke holder med denne ELG"kua" her da? Heller desverre ikke jeg som har tatt bildet, men det burde jo telle litt at jeg ER elgen. (og at x'n min står ved siden av som jeger) :)

Godkjent??

DSC03178.jpg

Skeeeptisk. Jeg vil se ei ekte ku, men den trenger ikke å være brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeeeptisk. Jeg vil se ei ekte ku, men den trenger ikke å være brun.

jeg fant jeg fant!! Hvis du ser VELDIG nøye mellom hodene på Oliver og Buffy her, så står det faktisk en brun ku! En BRUN en!

Oliver og Buffy syns det var skikkelig skummelt å se på kuene, så de holder hverandre i halen :)

06.jpg

Jeg vil veldig gjerne se et bilde av en strihåret dachs.

Lille Gismo, han er ikke året enda her, så litt lite pels. men han er strihåret da. Har vel fler bilder av han her tror jeg.

DSC03181.jpg

Pssst, PsychoLynx: Noen mennesker kan også gå under kategorien ku. Har de tatt solarium er de brune også. :)

hehehe, jeg kjenner MANGE kuer, men er ikke helst sikker på hvor mange bilder jeg har av dem.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant jeg fant! Hvis du ser VELDIG nøye mellom hodene på Oliver og Buffy her, så står det faktisk en brun ku! En BRUN en!

Oliver og Buffy syns det var skikkelig skummelt å se på kuene, så de holder hverandre i halen :)

06.jpg

Hehe, søtt bilde - og det er godkjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg se bilde av en hvit dvergschnauzer :)

:rolleyes:

DSC03183.jpg

:closedeyes:

Quattro er så søt.. :).. Kunne tenkt meg tvillingbroren hans.. :)

Jeg vil gjerne se russ som er sammen med et dyr.

Hu som går med trillebåra er et skikkelig udyr, jeg håper det holder *grøss*

Bilde021-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vill bare se det første bilder du finner når du går inn på 'min bilder' :)

Det første bildet jeg får opp der er dette av den "hvite dverg schnauzern", men la oss si jeg åpner den første mappa i den første mappa (jeg har system i rotet også jeg serru:P) til jeg kommer til et bilde, så er det dette:

DSC_0005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...