Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Ja, altså.. Her har du Bridie som prøver å "hugge i seg litt spekk" fra rompa til Peico??

Det kan jo kalles en spekkhugger om man ser litt gjennom fingrene? (jeg har desverre aldri vært på sjøen og funnet en ekte spekkhugger, sånn som svømmer liksom :P )

Hahahaa! Genial erstattning :P Syns det er litt dålig av deg at du ikke tar neste båt ut på havet og leter etter noen skikkelige spekkhuggere altså <_< :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har faktisk bilde av en tibbe! Jeg må bare finne det først. Så det kommer litt senere idag :P

Men i mellom tiden kan du få en død plante

Er denne død nok?

DSC03160.jpg

Absolutt død nok. :P

Og her kommer tibben.. Veldig gammelt og veldig dårlig bilde, men hunden het Karak og tilhørte min Onkel

DSC09022.jpg

Så søt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt :P

Jeg tror ikke Psycho syns det desverre :P

Jeg vil se tre schäfere på samme bilde

Håper det er bra med 4 schæfere, 2 golden og MEG på bildet? Er jo selvsagt ikke da jeg som har tatt det, men tror nok ganske sikkert det var LArs.. Håper det holder :P

DSC03165.jpg

Jeg vil se en Schäfer som gjesper :P

Yo bitch!

moro1.jpg

Hahahaa! Genial erstattning :P Syns det er litt dålig av deg at du ikke tar neste båt ut på havet og leter etter noen skikkelige spekkhuggere altså <_< :P

hmmm, det er så dårlig med spekkhuggere i Mjøsa har jeg hørt.. Og enda mindre i Trevatn der vi har båt :P

Jeg vil se en stor og en liten hund som leker. (?)

Han er iallefall liten her,selv om han vil bli større etterhvert. Hvem som LEKER mest er jeg ikke sikker på da. Bridie sa "hold deg unna ballen min" og Falk svarte med å labbe til henne i hodet :P

170308_016.jpg

Nå vil jeg se en hund som balanserer noe på nesa si. :P

020508_009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en katt med ballong jeg... Gjerne med "tragisk" utfall (helst for ballongen da..)! :P

hehe, da må jeg få tak i en ballong først.. Og ikke minst sende bikkja ut på tur så hu ikke dør av smellen. Men hvis du ikke har det travelt skal jeg få det til etterhvert. Mulig du må minne meg på det :P

Døh, det er jo lit juks da. :P Du har jo postet det før. Men ok da. :P

Hva med en hund som løper med en leke i munnen?

hehe, postet det jo ikke i denne tråden da. PÅ det forrige så hadde hu jo rosa I munnen :P Skal jeg ikke ha postet bildet på nett før i det hele tatt, tror jeg vi kan avslutte hele saken :P heh

Men, leke i munnen skal bli :P

Buffy løper med leke/mat i munnen

buffy68.jpg

og Bridie løper med ball i munnen.

DSC_0138.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bilde av Buffy og Carma som sover oppå hverandre da? De gjorde jo det til de plutselig ikke gjorde det lengre....

Og selvfølgelig er jeg tålmodig.... jaaaada, kjenner da meg! :rolleyes:

Hva med bilde av noen som gjør noe de absolutt ikke kan da? Eller mislykkes fullstendig med noe...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt nevnt før, men prøver likevel... Jeg vil se en ulydig hund :yes:
hmm, altså.. Det er VANSKELIG å finne bilde av en ulydig hund. Jeg har da ikke ulydige hunder! Og langt mindre bilder av dem.

Men jeg er helt sikker på at Anna her syns Buffy er SKIKKELIG ulydig. Hele holdningen hennes viser iallefall det :P

2.jpg

Ikke bilde av Buffy og Carma som sover oppå hverandre da? De gjorde jo det til de plutselig ikke gjorde det lengre....

Og selvfølgelig er jeg tålmodig.... jaaaada, kjenner da meg! :rolleyes:

Hva med bilde av noen som gjør noe de absolutt ikke kan da? Eller mislykkes fullstendig med noe...??

Har desverre ingen Buffy/Carma kose bilder... Men noen som gjør noe de ikke kan, DET burde jeg vel ha.

Lucifer gjør ting han ikke kan (som vanlig) Her prøver han å balansere på badekarkanten

54ds.jpg

Og det er faktisk utrolig mislykket :P

66rq.jpg

Jeg mente levende hunder. (det er en bamse, eller må jeg sjekke synet?)

Men haug går. :ahappy:

Det er veldig mange som har trodd han har vært levende når de har kommet inn døra her da. Det burde holde :lol: Var en som nesten snudde i døra og løp ut igjen. Vi hadde lovet han at hunden sku være innestengt når han kom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Jeg vil se det første bildet ditt jeg så Marit, av Psycho med vann. Ble så ***** fascinert at du festa deg midt i blondine-hjernen min. Elsket det! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig herlig bra bilde!

Ja, jeg må faktisk si meg veldig veldig veldig fornøyd med det der. :ahappy: Også er det tatt med et helt vanlig kompakt digitalkamera jeg bare stakk oppi trynet på katta i badekaret, og NULL redigert.

Det der er sånn man bare kaller flaks det. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig bra det bildet der! Lov med litt flaks innimellom! :lol:

Hvor blir det av ballongen min dah?? *trippe utålmodig*

Etterpå i dag vil jeg forresten gjerne ha bilde av snart-leveringsklare-schæfere og litt-mindre-enn-snart-leveringsklare-aussier! Jupp... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...