Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden

Marianne

Recommended Posts

• Svar 685
  • Created
  • Siste svar
:) Masse vann??? Hvor da liksom? Phø, 10 liter ække nok :)

*være skikkelig vanskelig bare for å være det* :D

Hadde jeg tømt de 10 litrene ut over badegulvet, så er jeg forøvrig helt sikker på at 10 liter hadde vært MER enn nok! :D

Og Bente, Løve skal bli.. Må finne ekstern harddisk først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dere kan ikke kreve for mye her da. Må jo få det til også liksom. Men, holder det om vannet er frosset da? DA har jeg bilde...

Lucifer syns forresten 10 liter er VELDIG mye!

Pusen ble ikke spurt :) Og litt kunstnerisk frihet skal du da få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ! Jeg har en utfordring ! Vill se ett bilde av alle tre belgerne sammen ! (Laekenois, mallinos, groendal og tervurene)

heyheyhey! Dere får spørre etter noe det er en sannsynlighet for at jeg har da! :)

Og da bør dere tenke på at jeg sjelden er på utstilling, og kun vært der 2 ganger med kamera, og da rundt aussie ringen... :D

De første årene jeg hadde kamera (og hund), var vi ALDRI ute blandt andre hunder, pga Buffy, og det er begrenset hva jeg har rukket å ta av bilder det siste året. :D

Men, jeg skal ha både belger ønsket og mops ønsket i bakhånd, så får vi se hva som dukker opp senere... Men mistenker at det kan ta et halvt år snaut (NKK BJERKE???) før jeg får både mops og belger bildene :D

Så, vær litt realistiske her da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men okei...

3 x belger (noe som jeg nesten ser på som umulig, men med lang tid så kanskje)

mops (kanskje etterhvert)

katalysator (dette skal jeg prøve å få til i morra).

Jeg glemmer ikke ønskene deres, men slukker pc'n for kvelden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*visker lavt noe om manipulering av bilder*

Jeg vurderte det i går.. Åpna Photoshop, så gjennom menyene, og lukket det igjen.. Det værste er at det i min verden nesten blir enklere å finne det dere forlanger å ta bilde av det, enn å manipulere det! :) Selv m jeg vurderte å prøve å lage en mops av Bridie i går... :rolleyes::)

Og de andre ønskene.. *tenke og lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ! Jeg har en utfordring ! Vill se ett bilde av alle tre belgerne sammen ! (Laekenois, mallinos, groendal og tervurene)

heyheyhey! Dere får spørre etter noe det er en sannsynlighet for at jeg har da! :)

Og da bør dere tenke på at jeg sjelden er på utstilling, og kun vært der 2 ganger med kamera, og da rundt aussie ringen... :D

De første årene jeg hadde kamera (og hund), var vi ALDRI ute blandt andre hunder, pga Buffy, og det er begrenset hva jeg har rukket å ta av bilder det siste året. :D

Men, jeg skal ha både belger ønsket og mops ønsket i bakhånd, så får vi se hva som dukker opp senere... Men mistenker at det kan ta et halvt år snaut (NKK BJERKE???) før jeg får både mops og belger bildene :D

Så, vær litt realistiske her da! :)

*flir* Jeg har bilde av alle 4 sammen et eller annet sted... Tror ikke du får se Laekenois på NKK Bjerke btw, nå har jo to til forlatt landet og da sitter vi tilbake med..2 stk (?) på landsbasis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir* Jeg har bilde av alle 4 sammen et eller annet sted... Tror ikke du får se Laekenois på NKK Bjerke btw, nå har jo to til forlatt landet og da sitter vi tilbake med..2 stk (?) på landsbasis.

hehe, nettopp.. Det erliksom ca noe sånn jeg mener med at de stilles krav til meg her m er umulige. <_< Får jeg et nytt ønske og kan stryke dette fra lista eller? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nettopp.. Det erliksom ca noe sånn jeg mener med at de stilles krav til meg her m er umulige. <_< Får jeg et nytt ønske og kan stryke dette fra lista eller? :rolleyes:

Næsj...du får dra til Belgia, det tror jeg er det enste landet hvor det er sånn ca sannsynlig å møte alle fire variantene på en helt vanlig utstilling liksom *flir*

Hvis du ikke gidder langtur så VET jeg at lille Lyradille skal stilles på world dog show, bare rett over grensa her...Tipper Mikey stiller sine krøller også. Er du riktig heldig blir det BIR i alle fire variantene og da skal de sikkert inn i grupperingen alle fire *flir* Så umulig er det ikke, bare litt...ehm..utfordrene og tidkrevende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at det i min verden nesten blir enklere å finne det dere forlanger å ta bilde av det, enn å manipulere det! :)

Det var det som ante meg :) Derav denne tråden liksom :D

Og Bente (Carma)

hehe, da må jeg jo faktisk KJØPE en ølflaske da! :D

Ja...? Du er da vel gammel nok til det er du ikke...? *krampelatter* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...