HildeM Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Kan alle spørre etter bilder eller ? I så fall vil jeg se det fineste bildet du har av Bridie
PsychoLynx Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Nei, kun de som er snille på ønskene sine kan be om bilder heretter! hehe. Men ja, et bra bilde av Bridie.. eller, det beste.. det er egentlig ikke lett! For vi snakker over 20.000 bilder å velge mellom! Men, hmmmm..... Jeg syns DETTE er bra, fordi det er så VELDIG tatt ut av situasjonen! Også er jeg veldig fornøyd med dette, men det er kanskje noe med hele settingen å gjøre.. Men kanskje enda mer fornøyd med dette, siden jeg klart å fange henne HELT rett når hu spratt mot meg Men etter litt betenkningstid her, så lurer jeg kanskje på om det er DETTE som er det jeg er mest fornøyd med! Og som kanskje er vanskeligest å få til engang til
Carma Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Oi.....?? Bare de snilleste som får bildeønsker oppfylt?? Hmm... Da kan jeg bare glemme det altså.... *sukke litt* Ellers er jeg litt imponert over dine kreative bildeløsninger her altså!
Peers Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 For å være vanskelig: jeg vil se en trefarget hund som bader
charlotte Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Ååå jeg kjenner igjen de uttrykkene Bridie har, både "WTF" uttrykket, "juuhuu" uttrykket, "Skal du gå...?" uttrykket og konsentrert uttrykket (feil rekkefølge). Hun er så peeen!
PsychoLynx Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Oi.....?? Bare de snilleste som får bildeønsker oppfylt?? Hmm... Da kan jeg bare glemme det altså.... *sukke litt* Ellers er jeg litt imponert over dine kreative bildeløsninger her altså! hehe ja, nå er det over for din del For å være vanskelig: jeg vil se en trefarget hund som bader Hmmm, er Bridie trefarget nok da tro? Eller er det bedre med tre fargede hunder som bader? eller okei da.. Her er en trefarget hund som bader Ååå jeg kjenner igjen de uttrykkene Bridie har, både "WTF" uttrykket, "juuhuu" uttrykket, "Skal du gå...?" uttrykket og konsentrert uttrykket (feil rekkefølge). Hun er så peeen! hehe, ja hu har noen morsomme uttykk den snuppa gitt
Aina&Kaizer Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Det var akkurat sånn fargerik paraply jeg så for meg jo. Skummelt. Da vil jeg seee... Bridie på yndlingssoveplassen hennes.
Marianne Skrevet 17. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Hmmm, er Bridie trefarget nok da tro? Jeg DIGGER det bildet Jeg vil se det bildet du har som en hund ser mest mongo ut på!
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Det var akkurat sånn fargerik paraply jeg så for meg jo. Skummelt. Da vil jeg seee... Bridie på yndlingssoveplassen hennes. hehe, det MÅ være her Desverre ikke helt lett å ta sånne bilder selv, siden man desverre er litt låst fast. Men på fanget mitt, gjerne med en katt eller to innen rekkevidde Jeg vil se det bildet du har som en hund ser mest mongo ut på! Har noen forskjellige å velge mellom der også... Dette blandt annet, Bridie leker collie Og her ser hu jo ikke frisk ut, ser ut som hu danser hula! Men kanskje dette av Bridie? og et av disse av Buffy! Og dette av katt
Marianne Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 *leeeeeer* Hula bildet er priceless! Ja til fler mongobilder!
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Okei, noen mongobilder til! Man kan jo ikke alltid se smart ut når man er flink heller! og litt katter Uforskyldt mongo Men j har enda ikke helt forstått hva Bridie driver med her! Og ikke engang med Nisselue kan man se bra ut alltid
ToneS Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Da vil jeg se et bilde av et travløp eller ett hundeløp.. Du bestemmer..
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg vil se en hund som sitter i et tre sammen med en skalla fyr som henger opp ned og drikker øl. Okei Mikkel, ENDELIG skal du få bildet ditt! Nå slutter du å mase altså! Skalla fyr henger opp ned og drikker *ehh'* Capri Sonne, med hund ved siden av Da vil jeg se et bilde av et travløp eller ett hundeløp.. Du bestemmer.. oi! ehh... hmmmm.... Jeg vet jeg har bilder av hunder PÅ en travbane, men det var kanskje ikke det du ville ha? Jeg har liksom aldri sett det som intr å ta bilder av hester i travløp, og hundeløp har jeg aldri sett på. Om da ikke......? Det ser iallefall ut som hu her deltar i et løp? og i og for seg disse her også
Guest Gråtass Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg legger inn ett bilde fra travløp jeg.. Siden Marit ikke hadde.. Dette er Slogum Nils i en av sine mange seire sammen med Gunnar Eggen på Bjerke
ToneS Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Ok da.. Men da vil jeg også se de hundene på en travbane..
Marianne Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Okei Mikkel, ENDELIG skal du få bildet ditt! Nå slutter du å mase altså! Skalla fyr henger opp ned og drikker *ehh'* Capri Sonne, med hund ved siden av Og her er beviset på at Lars finner seg i myyyyyye
Walla Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg vil se Bridie og en gris på samme bilde
Huldra Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Okei Mikkel, ENDELIG skal du få bildet ditt! Nå slutter du å mase altså! Skalla fyr henger opp ned og drikker *ehh'* Capri Sonne, med hund ved siden av Skulle det ikke regne??
ToneS Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg vil se Bridie og en gris på samme bilde Akkuratt det jeg hadde tenkt å spørre om..
Nirm Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Okei Mikkel, ENDELIG skal du få bildet ditt! Nå slutter du å mase altså! Skalla fyr henger opp ned og drikker *ehh'* Capri Sonne, med hund ved siden av Ha ha. Du er god!! Helt utrulig at du fikk det til. Jeg trudde faktisk ikke at det skulle gå.
Kristiin Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Jeg vill se bilde av en unge som spiser melon
Peers Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Her var det kommet mye geniale bilder siden sist Og for en samarbeidsvillig mann! Begynner å bli vanskelig å komme på noe nytt nå... Men hva med en elg i solnedgang?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar